МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1) за Ключові слова "enterprise efficiency"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цифрова реклама та ефективність підприємства: виклики та можливості(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Одаренко, В.В статті розглянуто вплив цифрової реклами на ефективність підприємства, зазначаючи і розглядає виклики та можливості, пов’язані з цим явищем. Дослідження фокусується на визначенні основних факторів, що впливають на успішність цифрової реклами, включаючи точність таргетингу, змістове наповнення та взаємодію з аудиторією. Зазначено показники продуктивності та аналіз даних як інструменти вимірювання ефективності. Проведено аналіз викликів, з якими стикаються підприємства при використанні цифрової реклами. Досліджено конкретні поради та стратегії для використання цифрової реклами з метою підвищення ефективності.