МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1) за Ключові слова "enterprise"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бренд-менеджмент у стратегічному управлінні підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Корунський, М.Стаття присвячена дослідженню забезпечення бренд-менеджменту в стратегічному управлінні підприємств. В ході дослідження акцентовано увагу на сутності поняття «бренд-менеджмент», відображено активи бренду на підприємствах. Також увагу зосереджено на відображенні стратегій, які використовуються в брендингу для роботи підприємств.Документ Результативний інтернет-маркетинг: розробка та реалізація(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Жидченко, К.У статті розглянуто визначення інтернет-маркетингу, статистичні дані розвитку інтернет-маркетингу в Україні, види сайтів та різницю між ними, показники ефективності інтернет-маркетингу.