МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1) за Ключові слова "efficiency."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комплекс маркетингу клінінгової компанії ТОВ «Професійні клінінгові технології»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Агаркова, А.Ця наукова стаття присвячена аналізу та розробці рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу клінінгової компанії ТОВ «Професійні клінінгові технології». У статті проводиться докладний аналіз поточного стану маркетингових стратегій підприємства і його конкурентоспроможності. На основі проведеного дослідження надаються рекомендації щодо вдосконалення маркетингових зусиль компанії з метою підвищення ефективності та досягнення конкурентної переваги.Документ Рекламна кампанія в соціальних мережах на ринку послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Завгородня, А.На сьогоднішній день соціальні мережі стали важливим каналом комунікації для рекламних кампаній, особливо на ринку послуг. Реклама в соціальних мережах дозволяє залучати нових клієнтів та зберігати існуючих, змінюючи підхід до реклами та взаємодії зі споживачами.