МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1) за Ключові слова "competitiveness"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комплекс маркетингу клінінгової компанії ТОВ «Професійні клінінгові технології»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Агаркова, А.Ця наукова стаття присвячена аналізу та розробці рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу клінінгової компанії ТОВ «Професійні клінінгові технології». У статті проводиться докладний аналіз поточного стану маркетингових стратегій підприємства і його конкурентоспроможності. На основі проведеного дослідження надаються рекомендації щодо вдосконалення маркетингових зусиль компанії з метою підвищення ефективності та досягнення конкурентної переваги.Документ Конкурентоспроможність торговельних підприємств: теорія та практика(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Пазьоха, А.В статті розглянуто теоретико–методичні аспекти конкурентоспроможності торговельних підприємств. Визначено фактори конкурентоспроможності торговельних підприємств. Обґрунтовано алгоритм оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Охарактеризовано методи оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Запропоновано організаційні заходи і шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності торговельних підприємств.Документ Маркетинг у сфері спорту: формування та впровадження(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Стасюк, В.У статті проаналізовано роль та завдання спортивного маркетингу в управлінні бренд-орієнтованими маркетинговими комунікаціями. Висвітлено особливості подієвого маркетингу у сфері спортивних змагань. Показано завдання управління бренд-орієнто-ваними комунікаціями та їх можливості по створенню емоційного зв’язку зі споживачем.