МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1) за Ключові слова "competition."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Конкурентоспроможність торговельних підприємств: теорія та практика(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Пазьоха, А.В статті розглянуто теоретико–методичні аспекти конкурентоспроможності торговельних підприємств. Визначено фактори конкурентоспроможності торговельних підприємств. Обґрунтовано алгоритм оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Охарактеризовано методи оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Запропоновано організаційні заходи і шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності торговельних підприємств.Документ Рекламна діяльність підприємств в умовах воєнного стану(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Цуркан, А.У статті розглянуто аспекти змін в функціонуванні рекламної діяльності підприємств в умовах воєнного стану та наголошено на необхідності пристосування до нових реалій ведення бізнесу. Досліджено вплив воєнних дій на функціонування реклами в розрізі бізнесу та проаналізовано зміни. Наведені ідеї для покращення ефективності реклами. Описані рекомендації, що дозволять значно підвищити ефективність рекламної діяльності.