МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1) за Ключові слова "communicаtions"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна діяльність підприємства з виготовлення металоконструкцій(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Зінченко, Д.У статті розглянуто аспекти організації рекламної діяльності підприємства з виготовлення металоконструкцій, визначення реклами та її ролі, дослідження цільової аудиторії, методи аналізу та сегментування, SWOT–аналіз рекламної діяльності.Документ Роль SMM у маркетингових комунікаціях бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ашиткова, Д.У статті досліджено сутність комунікацій підприємства, наведено основні особли-вості маркетингових комунікацій в процесах брендингу. Проведено порівняння традиційних ЗМІ та соціальних мереж. Визначено роль SMM в маркетингових комунікаціях бренда.Документ Стратегічна комунікація в системі бренд-менеджменту: кейс ДТЕУ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ходзицька, А.В статті визначено місце комунікаційних стратегій в системі Бренд-менеджменту. Сформовано колесо бренду закладу вищої освіти ДТЕУ. Проаналізовано комунікаційну діяль-ність ДТЕУ в складі Бренд-менеджменту.Документ Формування інтернет-бренду підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Руденко, В.У статті висвітлено тему сутності інтернет-бренда, особливості формування інтернет-бренда порівняно з традиційним формуванням інтернет-бренда. Розкрито поняття та особливості стратегічного планування формування інтернет-бренда. Проаналізовано сучасні методи аналізу цільової аудиторії та маркетингового середовища та вибору підходящих каналів комунікації присутності в Інтернеті.