МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1) за Ключові слова "brаnd mаnаgement"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ CRM-система в управлінні взаємозв’язками зі споживачами на підприємстві ТОВ «NEW SIDE»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чайковська, Ю.У статті розглянуто теоретичні підходи щодо сутності CRM-системи в управлінні взаємозв’язками зі споживачами та доцільність її використання в діяльності клієнта ТОВ «New Side».Документ Асортиментна політика у бренд-менеджменті(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Слобоженюк, Є.В статті розглянуто зміст та основні положення асортиментної політики підпри-ємства. Визначено особливості управління асортиментною політикою в Бренд-менеджменті.Документ Просування благодійних організацій у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Метриш, А.У статті проаналізовано особливості просування благодійних організацій у соціаль-них мережах, визначено специфіку просування брендів благодійних організацій в соціальних мережах в сучасних умовах воєнного стану.Документ Стратегічна комунікація в системі бренд-менеджменту: кейс ДТЕУ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ходзицька, А.В статті визначено місце комунікаційних стратегій в системі Бренд-менеджменту. Сформовано колесо бренду закладу вищої освіти ДТЕУ. Проаналізовано комунікаційну діяль-ність ДТЕУ в складі Бренд-менеджменту.