LUXURY INDUSTRY: ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ВИКЛИКИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд LUXURY INDUSTRY: ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ВИКЛИКИ за Ключові слова "personalization"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламні стратегії для Vip споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кудренко, М.У статті проаналізовані рекламні стратегії готелю Premier Palace Hotel, спрямовані на залучення та утримання VIP-споживачів. Проведено аналіз основних підходів до персоналізації маркетингових кампаній, використання соціальних мереж та цифрових технологій, а також співпраці з лідерами думок. Автор надає рекомендації щодо вдосконалення рекламних стратегій, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності готелю на ринку люксових послуг.Документ Теоретичні основи диверсифікації готельних послуг для сегмента Vip-споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Павлюк, В.У сучасному світі готельного бізнесу диверсифікація послуг стала ключовим фактором успіху, особливо для сегменту VIP-споживачів. Ці клієнти мають високі вимоги до якості обслуговування та шукають унікальні, індивідуальні пропозиції. Тому, щоб задовольнити їхні потреби та виділитися серед конкурентів, готельні заклади повинні постійно розвиватися та пропонувати нові, ексклюзивні послуги.