LUXURY INDUSTRY: ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ВИКЛИКИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд LUXURY INDUSTRY: ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ВИКЛИКИ за Ключові слова "hotel"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламні стратегії для Vip споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кудренко, М.У статті проаналізовані рекламні стратегії готелю Premier Palace Hotel, спрямовані на залучення та утримання VIP-споживачів. Проведено аналіз основних підходів до персоналізації маркетингових кампаній, використання соціальних мереж та цифрових технологій, а також співпраці з лідерами думок. Автор надає рекомендації щодо вдосконалення рекламних стратегій, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності готелю на ринку люксових послуг.Документ Репутація як складова корпоративної стратегії суб’єкта гостинності на ринку лакшері-послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кудіна, В.У статті обґрунтовано теоретичні аспекти поняття бронювання готельних послуг. Розкрито поняття та основні технології бронювання номерів та місць. Пояснено особливості бронювання послуг на міжнародних онлайн-платформах.