МІЖНАРОДНІ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНІ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. за Ключові слова "strategy"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічне планування як інструмент адаптації до змін у міжнародному середовищі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гусарська, М.У статті обґрунтовано необхідність використання адаптивного стратегічного планування в міжнародній діяльності підприємств, а також дослідження його сутності як ефективного інструменту для розвитку бізнес-структур у змінних умовах сучасного світу. Визначено ключові аспекти та передумов нестабільного функціонування бізнес-структур, які зумовлюють необхідність адаптивного стратегічного планування. Ідентифіковано фактори, що потребують урахування в процесі адаптації підприємства до змін у міжнародному середовища. Визначено переваги адаптивного планування в контексті мінливих умов міжнародного середовищаДокумент Стратегії міжнародних стартапів: фактори успіху та виклики глобального ринку(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хміль, М.У статті досліджено стратегії, які міжнародні стартапи використовують для досягнення успіху в глобальному ринковому середовищі. Ідентифіковано ключові фактори успіху для міжнародних стартапів, такі як вдале стратегічне планування, гнучкість у реагуванні на зміни, здатність до інновацій та ефективний маркетинговий підхід. Розглянуто виклики, з якими стикаються міжнародні стартапи, включаючи конкуренцію на глобальному ринку, недоліки у кадровому забезпеченні та складність впровадження міжнародних стратегій. Надано рекомендації щодо того, як міжнародні стартапи можуть оптимізувати свої стратегії задля максимізації успіху на глобальному ринкуДокумент Теоретико-практичні засади ребрендингу в системі глобального маркетингу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рудий, В.У статті розглянуто зміст та структуру ребрендингу, досліджено передумови та можливості застосування стратегій ребрендингу, проаналізовано успішні приклади ребрендингу в системі глобального маркетингу