МІЖНАРОДНІ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНІ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. за Ключові слова "resources"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегії міжнародних стартапів: фактори успіху та виклики глобального ринку(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хміль, М.У статті досліджено стратегії, які міжнародні стартапи використовують для досягнення успіху в глобальному ринковому середовищі. Ідентифіковано ключові фактори успіху для міжнародних стартапів, такі як вдале стратегічне планування, гнучкість у реагуванні на зміни, здатність до інновацій та ефективний маркетинговий підхід. Розглянуто виклики, з якими стикаються міжнародні стартапи, включаючи конкуренцію на глобальному ринку, недоліки у кадровому забезпеченні та складність впровадження міжнародних стратегій. Надано рекомендації щодо того, як міжнародні стартапи можуть оптимізувати свої стратегії задля максимізації успіху на глобальному ринкуДокумент Теоретико-методичні основи формування потенціалу підприємства на зовнішніх ринках(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Федоренко, О.У статті розглядається сутність формування потенціалу підприємства на зовнішніх ринках. Визначено ключовий аспект ресурсного потенціалу компаній. Проаналізовано основні складові його формування, а саме матеріальні, нематеріальні, фінансові, інформаційні ресурси та інші. Досліджено особливості формування складових потенціалу підприємства при виході на зовнішні ринки. Обґрунтовано важливість нематеріальних, інформаційних, технологічних та матеріальних складових при формуванні потенціалу підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу. Розглянуто підходи щодо формування потенціалу підприємства та їх особливості. Вивчено фактори, що можуть вплинути на потенціал компаній. Доведена значущість формування потенціалу підприємства для діяльності на зовнішніх ринках