Перегляд за Автор "Авраменко Дарина"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікаційна діяльність підприємства на ринку паливно-мастильних продуктів та електроенергії (за матеріалами ТОВ «МАРТІН ТРЕЙД»)(КНТЕУ, 2020) Авраменко ДаринаСучасний розвиток світового господарства і економічної системи України актуалізував потребу розвитку маркетингового комплексу підприємства, зокрема, в розрізі комунікаційної політики в сфері виробництва та дистрибуції нафтогазових продуктів. Питання наукового дослідження рекламно-комунікаційної діяльності було розглянуто в значній кількості наукових праць, зокрема, його досліджували такі науковці і практики: Н. А. Длугунович, І. О. Златова, Т. В. Ільченко, О. М. Ковінько, С. М. Дєдова, Л. Д. Романчук , А. Е. Сабірова, А. В. Ткачук, Н. Є. Федорова, Ю. В. Форкун, А. С. Чикалова, Н. М. Шматько та інші. В той же час потребує більш ґрунтовного дослідження питання розвитку рекламно-комунікаційної діяльності з урахуванням високого рівня сучасної інформатизації рекламних кампаній. Метою випускної кваліфікаційної роботи є характеристика комунікаційної діяльності ТОВ «Мартін Трейд». В рамках дослідження було поставлено такі завдання: - провести аналіз конкурентного середовище ТОВ «Мартін Трейд»; - здійснити оцінку комунікаційної діяльності ТОВ «Мартін Трейд»; - обгрунтувати вибір засобів для комунікаційної програми ТОВ «Мартін Трейд»; - провести розробку комунікаційної програми ТОВ «Мартін Трейд» на 2020 рр. Об’єктом випускної кваліфікаційної є комунікаційна діяльність ТОВ «Мартін Трейд», що функціонує як трейдингова компанія на ринку оптового і роздрібного продажу бензину високої якості. Предметом роботи є теоретичні та практичні аспекти комунікаційної діяльності ТОВ «Мартін Трейд». В ході дослідження було використано загальнонаукові методи: аналізу і синтезу при оцінці конкурентного середовище ТОВ «Мартін Трейд»; індукції і дедукції в процесі оцінки рекламної кампанії підприємства ТОВ «Мартін Трейд»; узагальнення та систематизації стосовно інформаційного забезпечення комунікаційної програми ТОВ «Мартін Трейд»; прогнозування та фінансового аналізу стосовно розробки комунікаційної програми підприємства ТОВ «Мартін Трейд» на 2020 рр. Інформаційною базою дослідження є праці вітчизняних науковців і практиків стосовно розробки та реалізації рекламної та комунікаційної політики фірми, аналітичні дані, статистичні дані, фінансова звітність ТОВ «Мартін Трейд» та інші джерела інформації. Практична цінність дослідження полягає в можливості використання його результатів для оптимізації рекламно-комунікаційної діяльності ТОВ «Мартін Трейд». Структура випускної кваліфікаційної роботи. Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків.Документ Формування системи бренд-комунікацій в Інтернеті (за матеріалами ТОВ «МАРТІН ТРЕЙД», Чернівецька обл., р-н Сторожинецький, с. Великий Кучурів)(КНТЕУ, 2020) Авраменко ДаринаАктуальність теми. Створення конкурентоспроможного бренду є одним із основних напрямів маркетингової діяльності сучасних підприємств. Крупні світові компанії, які свого часу успішно витримали конкуренцію на ринку та стали лідерами у своїй галузі, багато чим завдячують створенню успішного бренду. У той же час в умовах, коли серед ключових факторів успіху підприємств виокремлюють відносини зі споживачами, персонал та нематеріальні активи, концепція брендингу набуває більшого значення і стає основним засобом забезпечення конкурентоспроможності товарів та послуг. З огляду на вищесказане, дослідження ролі брендингу в підвищенні конкурентоспроможності продукції є актуальним. Однією з характерних особливостей нашого часу є масштабні зміни, пов'язані з розвитком Інтернет-технологій і застосуванням мережевих інновацій у маркетинговій діяльності підприємств. Сьогодні Інтернет змінює свої позиції в інструментарії просування та стає дедалі привабливішим і доступнішим носієм рекламної інформації. Низька вартість провед ення рекламних кампаній, висока ефективність та можливість оперативного внесення змін є безумовною перевагою Інтернету порівняно до інших каналів реклами. Нині в Україні неухильно зростає кількість підприємств, які мають власне Інтернет-представництво (Web-сайт), майже кожен вид діяльності, тією чи іншою мірою, відображений в мережі; створена величезна кількість рекламних майданчиків, тематичних порталів та інших ресурсів, за допомогою яких користувач знаходить потрібну йому інформацію. До того ж постійне зростання аудиторії і поява нових, все більш ефективних рекламних носіїв приводить до зростання ринку рекламних послуг в Інтернеті. З огляду на те, що Інтернет-реклама поступово стає надійним супутником будь-якого сучасного бізнесу, не залежно від його розміру подальше дослідження цього питання є досить актуальним.