241 Готельно - Ресторанна Справа
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 241 Готельно - Ресторанна Справа за Автор "Романчук Людмила Дмитрівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ КОРПОРАТИВНА СИСТЕМА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ МІЖНАРОДНОЮ ГОТЕЛЬНОЮ МЕРЕЖЕЮ(DTEU, 2024-12) Рудчика Владислава Руслановича; Романчук Людмила ДмитрівнаРудчик В. Р. Корпоративна система просування послуг міжнародною готельною мережею.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ системи просування послуг у міжнародному готельному бізнесі, визначенню практичних аспектів формування корпоративної системи просування послуг міжнародної готельної мережі «Radisson Blu», обґрунтуванню напрямів удосконалення корпоративної система просування послуг мережі на основі цифровиї технологій, локальною орієнтацією та соціальною відповідальністю бренду. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, система, послуга, репутація бренду, лояльність, просування послуг, портрет споживача Rudchyk V. R. Corporate system of service promotion by an international hotel chain. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the service promotion system in the international hotel business, the identification of practical aspects of the formation of the corporate service promotion system of the international hotel chain "Radisson Blu", the substantiation of directions for improving the corporate service promotion system of the network based on digital technologies, local orientation and social responsibility of the brand. Keywords: international hotel chain, system, service, brand reputation, loyalty, service promotion, consumer portraitДокумент ПРОГРАМИ СПОЖИВЧООРІЄНТОВАНОГО РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ/ РЕСТОРАННОЇ МЕРЕЖІ(DTEU, 2024-12) Варцаба Тетяна Юріївна; Романчук Людмила ДмитрівнаВарцаба Т.Ю. Програми споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування програм споживчоорієнтованого розвитку у міжнародному готельному бізнесі, визначенню практичних аспектів удосконалення програм споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі «Hilton Hotels & Resorts» на основі діджиталізації маркетингових процесів, удосконалення інструментів брендингу та застосуванню інноваційних методів до просування бренду. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, бренд, брендинг, програми, інструментарій. Vartsaba T.Yu. Consumer-oriented development programs of an international hotel chain. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the formation of consumer-oriented development programs in the international hotel business, the identification of practical aspects of improving consumer-oriented development programs of the international hotel chain "Hilton Hotels & Resorts" based on the digitalization of marketing processes, the improvement of branding tools and the application of innovative methods for brand promotion. Keywords: international hotel chain, brand, branding, programs, tools.Документ ІНТЕРНЕТ-БРОНЮВАННЯ ПОСЛУГ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ(DTEU, 2024-12) Чернишов Андрій Геннадійович; Романчук Людмила ДмитрівнаЧернишов А. Г. Інтернет-бронювання послуг міжнародної готельної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних і методичних засад щодо інтернет-бронювання послуг міжнародної готельної мережі, визначенню практичних аспектів удосконалення інтернет-бронювання міжнародної готельної мережі «Ibis», обґрунтуванню напрямів вдосконалення інтернет-бронювання мережі на основі діджиталізації маркетингових процесів, орієнтації на гостя та персоналізації послуг. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, бренд, інтернет-бронювання, послуга, стимулювання, прямi бронювання, персоналізована програма лояльності Chernyshov A. G. Internet booking of services of an international hotel chain.– Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of theoretical and methodological principles of online booking of services of an international hotel chain, identification of practical aspects of improving online booking of the international hotel chain "Ibis", substantiation of directions of improving online booking of the network based on digitalization of marketing processes, guest orientation and personalization of services. Keywords: international hotel chain, brand, online booking, service, incentives, direct booking, personalized loyalty program