241 Готельно - Ресторанна Справа
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 241 Готельно - Ресторанна Справа за Автор "Мазаракі Анатолій Антонович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток корпоративної культури міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Щегель Вікторія Володимирівна; Мазаракі Анатолій АнтоновичЩегель В.В. Розвиток корпоративної культури міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи розвитку корпоративної культури міжнародної готельної мережі. Проведено оцінку структурних елементів діючої корпоративної культури готельної мережі «Marriott International», м. Київ; здійснено діагностику ефективності реалізації процесів формування та реалізації корпоративної культури готельної мережі «Marriott International», м. Київ; розроблено програму заходів щодо удосконалення корпоративної культури готельної мережі «Marriott International», м. Київ та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, корпоративна культура, міжнародний бізнес, менеджмент Shchegel V.V. Development of corporate culture of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the development of corporate culture of the international hotel chain. An assessment of the structural elements of the current corporate culture of the hotel chain "Marriott International", Kyiv was carried out; diagnostics of the effectiveness of the processes of formation and implementation of corporate culture of the hotel chain "Marriott International", Kyiv was carried out; a program of measures to improve the corporate culture of the hotel chain "Marriott International", Kyiv was developed and an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: international hotel chain, corporate culture, international business, management