241 Готельно - Ресторанна Справа
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 241 Готельно - Ресторанна Справа за Автор "Ведмідь Надія Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ «PREMIER HOTEL & RESORTS»(DTEU, 2024-12) Гінжелюк Юлія Олегівна; Ведмідь Надія ІванівнаГінжелюк Ю. О. Стратегія маркетингу міжнародної готельної мереж.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 ««Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У результаті проведеного дослідження маркетингової стратегії готельної мережі Premier Hotel & Resorts досягнуто поставленої мети та вирішено основні завдання. Аналіз теоретичних аспектів показав, що успіх готельних мереж залежить від ефективної маркетингової діяльності, зокрема від використання цифрових технологій та адаптації до змінюваних потреб споживачів. Дослідження існуючої стратегії мережі виявило сильні позиції на українському ринку та великий потенціал для міжнародного розвитку. Розроблена програма вдосконалення стратегії передбачає посилення цифрових технологій, вдосконалення управління взаємовідносинами з клієнтами та розширення міжнародної присутності. Оцінка запропонованих заходів демонструє їх високу ефективність, що сприятиме зростанню доходів і підвищенню конкурентоспроможності компанії. Результати дослідження мають практичну цінність для інших компаній галузі та можуть бути використані для вдосконалення їхніх стратегій. Ключові слова: маркетингова стратегія, стратегія, маркетинговий аналіз, готельна мережа, програми лояльності, міжнародний розвиток, готельний бізнес, цифрові технології, маркетингова ефективність Hinzheluk Y.A. Marketing strategy of international hotel chains. – Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "International hotel and restaurant business" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 As a result of the conducted research on the marketing strategy of the hotel chain Premier Hotel & Resorts, the goal was achieved and the main tasks were solved. The analysis of theoretical aspects showed that the success of hotel chains depends on effective marketing activities, in particular on the use of digital technologies and adaptation to the changing needs of consumers. A study of the network's existing strategy revealed strong positions on the Ukrainian market and great potential for international development. The developed strategy improvement program involves strengthening digital technologies, improving customer relationship management and expanding international presence. The evaluation of the proposed measures demonstrates their high efficiency, which will contribute to the growth of revenues and increase of the company's competitiveness. The results of the research have practical value for other companies in the industry and can be used to improve their strategies. Keywords: marketing strategy, strategy, marketing analysis, hotel chain, loyalty programs, international development, hotel business, digital technologies, marketing efficiencyДокумент СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ МІЖНАРОДНОЇ РЕСТОРАННОЇ МЕРЕЖІ (STAR BURGER)(DTEU, 2024-12) Гаркавенко Владислав Володимирович; Ведмідь Надія ІванівнаГаркавенко В. В. Стратегія маркетингу міжнародної ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ стратегії маркетингу міжнародної ресторанної мережі, визначенню практичних аспектів формування процесу стратегії маркетингу міжнародної ресторанної мережі «STAR BURGER», обґрунтуванню програми розробки стратегів маркетингу міжнародної ресторанної мережі «STAR BURGER» та розрахунку ефективності запропонованих заходів Ключові слова: стратегія, маркетингова стратегія, міжнародна ресторанна мережа, ефективність стратегії маркетингу, результативність стратегії маркетингу Harkavenko V. IN. Marketing strategy of an international restaurant chain. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "International hotel and restaurant business". - State University of Trade and Economics. The qualification work is dedicated to researching the theoretical foundations of the marketing strategy of the international restaurant chain, determining the practical aspects of the process of forming the marketing strategy of the international restaurant chain "STAR BURGER", substantiating the program for developing marketing strategies of the international restaurant chain "STAR BURGER" and calculating the effectiveness of the proposed measures Keywords: strategy, marketing strategy, international restaurant chain, effectiveness of marketing strategy, effectiveness of marketing strategyДокумент ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ACCOR(DTEU, 2024-12) Данилюк Ольга Олександрівна; Ведмідь Надія ІванівнаДанилюк О.О.. Інтегровані маркетингові комунікації міжнародної готельної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 ««Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування інтегрованих маркетингових комунікацій міжнародної готельної, визначенню практичних аспектів існуючої структури маркетингових комунікацій міжнародної готельної мережі Accor, обґрунтуванню програми розробки оптимальної структури маркетингових комунікацій міжнародної готельної мережі Accor та розрахунку ефективності запропонованих заходів Ключові слова: маркетингові комунікації, інтегровані маркетингові комунікації, реклама, стимулювання збуту, сфера гостинності Danylyuk O.O.. Integrated marketing communications of the international hotel network. – Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "International hotel and restaurant business" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is dedicated to researching the theoretical foundations of the formation of integrated marketing communications of the international hotel chain, determining the practical aspects of the existing structure of marketing communications of the international hotel chain Accor, substantiating the program for developing the optimal structure of marketing communications of the international hotel chain Accor and calculating the effectiveness of the proposed measures Keywords: marketing communications, integrated marketing communications, advertising, sales promotion, hospitality