Міжнародний готельний та ресторанний бізнес
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Міжнародний готельний та ресторанний бізнес за Автор "Босовська Мирослава Веліксівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корпоративна система HR-менеджменту міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Німенко Євгенія Олександрівна; Босовська Мирослава ВеліксівнаНіменко Є.О. Корпоративна система HR-менеджменту міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи HR-менеджменту міжнародної готельної мережі. Проведено оцінку ефективності діючої системи HR-менеджменту готелю «Radisson Blu», м. Київ; здійснено діагностику ефективності реалізації процесів HR-менеджменту. Студенткою розроблено комплекс заходів щодо удосконалення системи HR-менеджменту готелю «Radisson Blu», м. Київ та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, HR-менеджмент, HR-технології, персонал Nimenko E.O. Corporate HR management system of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of HR management of an international hotel chain. The effectiveness of the current HR management system of the Radisson Blu hotel, Kyiv was assessed; the effectiveness of the implementation of HR management processes was diagnosed. The student developed a set of measures to improve the HR management system of the Radisson Blu hotel, Kyiv and carried out an economic justification of the proposed measures. Keywords: international hotel chain, HR management, HR technologies, personnelДокумент Корпоративна система менеджменту якості міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Кашпур Анна Олексіївна; Босовська Мирослава ВеліксівнаКашпур А.О. Корпоративна система менеджменту якості міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування корпоративної системи менеджменту якості. Проведено оцінку ефективності діючої системи менеджменту якості готелю «Hyatt Regency Kyiv»; здійснено діагностику рівня якості його готельного продукту. Студенткою розроблено програму заходів щодо удосконалення системи менеджменту якості готелю «Hyatt Regency Kyiv» та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, якість, управління якістю, система менеджменту якості, якість готельних послуг Kashpur A.O. Corporate quality management system of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of a corporate quality management system. The effectiveness of the current quality management system of the Hyatt Regency Kyiv hotel was assessed; the quality level of its hotel product was diagnosed. The student developed a program of measures to improve the quality management system of the Hyatt Regency Kyiv hotel and carried out an economic justification of the proposed measures. Keywords: international hotel chain, quality, quality management, quality management system, quality of hotel servicesДокумент Корпоративні стандарти якості послуг міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Ткалич Олександр Васильович; Босовська Мирослава ВеліксівнаТкалич О.В. Корпоративні стандарти якості послуг міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування корпоративних стандартів якості послуг міжнародної готельної/ресторанної мережі. Проведено оцінку ефективності діючої системи HR-менеджменту якості готельної мережі «INTERCONTINENTAL HOTEL GROUP»; здійснено діагностику стандартів забезпечення якості. Розроблено комплекс заходів щодо удосконалення системи корпоративних стандартів та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, якість, управління якістю, система менеджменту якості, стандарти якості, якість готельних послуг Tkalych O.V. Corporate standards of service quality of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of corporate standards for the quality of services of an international hotel/restaurant network. The effectiveness of the existing HR-quality management system of the hotel network "INTERCONTINENTAL HOTEL GROUP" was assessed; diagnostics of quality assurance standards were carried out. A set of measures to improve the corporate standards system was developed and an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: international hotel network, quality, quality management, quality management system, quality standards, quality of hotel services