Світової економіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Світової економіки за Автор "Ладиченко Катерина Іллівна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ВПЛИВ COVID-19 НА МІЖНАРОДНІ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ КНР(DTEU, 2024-12) Анацької Ірини Юріївни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Анацька І.Ю. Вплив COVID-19 на міжнародні стратегії економічного розвитку КНР (на матеріалах Асоціації «Український національний комітет Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine), м. Київ). Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу пандемії COVID-19 на міжнародні стратегії економічного розвитку Китайської Народної Республіки (КНР). У дослідженні проаналізовано основні економічні чинники, що сприяли адаптації китайської економіки до нових умов, зокрема через посилення внутрішнього споживання, розвиток інноваційних секторів та переорієнтацію на альтернативні зовнішні ринки. Особлива увага приділена заходам економічної політики КНР у відповідь на зміни у світових ланцюгах постачання та обмеження, викликані пандемією. У роботі також оцінено вплив пандемії на інвестиційний клімат Китаю та обсяги міжнародної торгівлі. На основі отриманих результатів запропоновано можливі сценарії розвитку китайської економіки у постпандемічний період, зокрема потенційні напрями для зростання. Ключові слова: Китай, COVID-19, економічні стратегії, інвестиції, постпандемічний розвиток, міжнародна торгівля, інновації. SUMMARY Anatska I.Y. The impact of COVID-19 on the international strategies of the economic development of the People's Republic of China (according to the materials of the Association "Ukrainian National Committee of the International Chamber of Commerce (ICC Ukraine), Kyiv) This research is dedicated to studying the impact of the COVID-19 pandemic on the international economic development strategies of the People's Republic of China (PRC). The study analyzes the key economic factors that enabled the adaptation of the Chinese economy to new conditions, focusing on enhancing domestic consumption, developing innovative sectors, and redirecting to alternative markets. Special attention is given to China’s economic policy responses to disruptions in global supply chains and the restrictions caused by the pandemic. The qualifying paper also evaluates the pandemic's impact on China’s investment climate and international trade volumes. Based on the results obtained, possible scenarios for China’s post-pandemic economic development are proposed, highlighting potential growth directions. Key words: China, COVID-19, economic strategies, investment, post-pandemic development, international trade, innovation.Документ ВПЛИВ РЕЙТИНГІВ «ВЕЛИКОЇ ЧЕТВІРКИ» НА МІЖНАРОДНУ ІНВЕСТИЦІЙНУ ПРИВАБЛИВІСТЬ ДЕРЖАВ(DTEU, 2024-12) Силецької Єлизавети Валеріївни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Силецька Є.В. Вплив рейтингів «Великої четвірки» на міжнародну інвестиційну привабливість держав (на матеріалах Торгово-промислова палата України, м. Київ). У роботі досліджено міжнародну інвестиційну привабливість країн Східної Європи, зокрема оцінено вплив рейтингів "Великої четвірки" на обсяги та структуру залучених іноземних інвестицій. Проведено аналіз теоретичних аспектів визначення інвестиційної привабливості, інструментів оцінки та чинників, що впливають на рішення інвесторів. Окремо розглянуто вплив геополітичних факторів, таких як пандемія та війна, на інвестиційні потоки. За результатами роботи розроблено рекомендації щодо підвищення інвестиційної привабливості України у повоєнний період. Ключові слова: інвестиційна привабливість, Східна Європа, рейтинги, іноземні інвестиції, інвестиційний клімат. SUMMARY Siletska E.V. The influence of the "Big Four" ratings on the international investment attractiveness of states (based on materials of the Chamber of Commerce and Industry of Ukraine, Kyiv). This work thesis investigates the international investment attractiveness of Eastern European countries, particularly assessing the impact of the "Big Four" ratings on the volume and structure of foreign investments. The theoretical aspects of investment attractiveness, assessment tools, and factors influencing investor decisions are analyzed. The effects of geopolitical factors, such as the pandemic and war, on investment flows are separately examined. Based on the study results, recommendations for enhancing Ukraine's investment attractiveness in the post-war period are proposed. Keywords: investment attractiveness, Eastern Europe, ratings, foreign investments, investment climate.Документ ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА РОЗВИТОК СВІТОВОЇ ТОРГІВЛІ(DTEU, 2024-12) Вигівської Катерини Петрівни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Вигівська К. П. Вплив штучного інтелекту на розвиток світової торгівлі (на матеріалах Асоціації Digital Ukraine, м. Київ). У роботі досліджено вплив штучного інтелекту (ШІ) на розвиток світової торгівлі, використовуючи дані та матеріали Асоціації Digital Ukraine, м. Київ. Проведено аналіз сучасних тенденцій застосування ШІ в міжнародній торгівлі та наведено ключові фактори, що сприяють його впровадженню. Розглянуто практичні приклади використання штучного інтелекту для оптимізації ланцюгів постачання, управління ризиками та підвищення ефективності торгових процесів. Досліджено особливості інтеграції ШІ у бізнес-процеси українських підприємств, а також трансформацію зовнішньої торгівлі України під впливом інноваційних технологій. Проаналізовано вплив державної політики та цифрової інфраструктури на розвиток ШІ-технологій в Україні та світовій торгівлі. Визначено механізми підвищення конкурентоспроможності національних компаній на глобальному ринку за допомогою ШІ. Обґрунтовано шляхи вдосконалення бізнес-середовища для створення сприятливих умов для інвестицій у ШІ та розвитку цифрової економіки. Ключові слова: штучний інтелект, світова торгівля, міжнародні компанії, інновації, глобалізація, Україна, цифрова трансформація, інвестиції, державна політика. SUMMARY Vyhivska K. P. Influence of Artificial Intelligence on the Development of World Trade (based on the materials of the Digital Ukraine Association, Kyiv). The qualifying paper examines the impact of artificial intelligence (AI) on the development of world trade, using data and materials from the Digital Ukraine Association, Kyiv. The author analyzes the current trends in the use of AI in international trade and identifies the key factors that contribute to its implementation. Practical examples of the use of artificial intelligence to optimize supply chains, manage risks and increase the efficiency of trade processes are considered. The features of AI integration into the business processes of Ukrainian enterprises, as well as the transformation of Ukraine's foreign trade under the influence of innovative technologies are investigated. The impact of public policy and digital infrastructure on the development of AI technologies in Ukraine and world trade is analyzed. The mechanisms for increasing the competitiveness of national companies in the global market with the help of AI are identified. The ways to improve the business environment to create favorable conditions for investment in AI and the development of the digital economy are substantiated. Keywords: artificial intelligence, world trade, international companies, innovation, globalization, Ukraine, digital transformation, investment, public policy.Документ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ ТОРГОВЕЛЬНОЇ ВІЙНИ МІЖ КНР ТА США(DTEU, 2024-12) Войтюк Олександри Олексіївни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Войтюк О.О. Глобальні виклики торговельної війни між США та КНР (на матеріалах Асоціації "Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)", м Київ). Кваліфікаційна робота присвячена комплексному аналізу глобальних викликів, що виникають у результаті торговельної війни між Китайською Народною Республікою (КНР) та Сполученими Штатами Америки (США), яка є однією з найзначніших подій у сфері міжнародної торгівлі останнього десятиліття. Конфлікт між цими двома провідними світовими економіками не лише спричиняє серйозні економічні наслідки для самих держав, але й створює значний вплив на світову економічну систему загалом. У роботі розглядаються причини виникнення торговельного конфлікту, його основні етапи та характерні особливості, а також аналізуються економічні та політичні наслідки як для безпосередніх учасників, так і для глобальних ринків. У 3 розділі зроблено прогноз наслідків торговельної війни США та Китаю та обґрунтовано сценарії подальшого розвитку конфлікту. Ключові слова: США, Китай, війна, торгівля, технології, інвестиції, ланцюги постачання. SUMMARY Voytiuk O.O. Global challenges of the trade war between the USA and China. (based on the materials of the Association "Ukrainian National Committee of the International Chamber of Commerce (ICC Ukraine)", Kyiv). The qualifying thesis is devoted to a comprehensive analysis of global challenges arising from the trade war between the People's Republic of China (PRC) and the United States of America (USA), which is one of the most significant events in the field of international trade in the last decade. The conflict between these two leading world economies not only causes serious economic consequences for the states themselves, but also creates a significant impact on the world economic system in general. The research examines the causes of the trade conflict, its main stages and characteristic features, as well as analyzes the economic and political consequences for both the direct participants and global markets. Chapter 3 forecasts the consequences of the US-China trade war and substantiates scenarios for the further development of the conflict. Keywords: USA, China, war, trade, technology, investment, supply chains.Документ ЕКОНОМІЧНІ САНКЦІЇ ЄС ЩОДО КОРПОРАТИВНОГО СЕКТОРУ РФ(DTEU, 2024-12) Кумецького Андрія Вікторовича; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Кумецький А.В. Економічні санкції ЄС щодо корпоративного сектору РФ (на матеріалах Асоціації "Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)", м Київ). У кваліфікаційній роботі досліджено особливості застосування економічні санкції ЄС щодо корпоративного сектору РФ в світлі поточної безпекової ситуації. Проведено аналіз історичних етапів застосування економічних санкцій з боку ЄС. У 2 розділі розкрито передумови, мета та масштаби застосування економічних санкцій ЄС щодо корпоративного сектору РФ та проведено оцінку наслідків застосування економічних санкцій для світової економіки. На основі проведеного аналізу зроблено прогноз наслідків розширення економічних санкцій ЄС щодо корпоративного сектору РФ. Ключові слова: економічні санкції, корпоративний сектор, війна, Європейський Союз. SUMMARY Kumetskyi A.V. EU economic sanctions against the Russian corporate sector (based on materials of Ukraine National Committee of International Chamber of Commerce( ICC Ukraine). The qualifying paper examines the peculiarities of applying economic sanctions against the EU to the corporate sector of the Russian Federation in the light of the current security situation. An analysis of the historical stages of the application of economic sanctions by the EU was carried out. In the 2nd chapter, the prerequisites, purpose and scope of the application of EU economic sanctions against the corporate sector of the Russian Federation are revealed, and an assessment of the consequences of the application of economic sanctions for the world economy is carried out. Based on the analysis, a forecast of the consequences of the expansion of EU economic sanctions on the corporate sector of the Russian Federation was made. Keywords: economic sanctions, corporate sector, war, European Union.Документ СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ БРЕНДІВ В МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Глядько Марини Валеріївни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Глядько М.В. Стратегічний аналіз та діагностика розвитку брендів в міжнародному інформаційному просторі (на матеріалах ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», м. Київ). У кваліфікаційній роботі проведено стратегічний аналіз та діагностику розвитку брендів в умовах міжнародного інформаційного простору на прикладі ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», м. Київ. Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння бренду, його параметрів та значення в сучасному глобалізованому середовищі. Описано основні методи стратегічного аналізу брендів, такі як SWOTаналіз, PESTEL-аналіз та модель п’яти сил Портера, а також їхнє застосування для оцінки конкурентоспроможності компанії. Розглянуто етапи розвитку бренду ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», його позиціонування на національному та міжнародному ринках, а також використання сучасних підходів до брендингу для підвищення впізнаваності і лояльності серед цільової аудиторії. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення брендових стратегій та оцінено потенційний вплив цих заходів на фінансову результативність компанії. Дослідження підтверджує важливість адаптації брендів до викликів міжнародної конкуренції та ефективного використання діагностичних інструментів для сталого розвитку. Ключові слова: стратегічний аналіз, розвиток бренду, міжнародний інформаційний простір, конкурентоспроможність, SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, брендинг. SUMMARY Hliadko M.V. Strategic analysis and diagnosis of brand development in the international information space (based on materials of LLC “ZAMMLER UKRAINE”, Kyiv). The qualifying paper investigates the strategic analysis and diagnostics of brand development within the international information space using the example of LLC "ZAMMLER UKRAINE", Kyiv. Theoretical approaches to the concept of a brand, its parameters, and significance in a modern globalized environment are analyzed. Key methods of strategic brand analysis, such as SWOT analysis, PESTEL analysis, and Porter’s five forces model, are described and applied to assess the company's competitiveness. The stages of brand development at LLC "ZAMMLER UKRAINE", its positioning in national and international markets, and the adoption of modern branding approaches to enhance recognition and customer loyalty are examined. Recommendations for improving brand strategies are proposed, and the potential impact of these measures on the company's financial performance is assessed. The research confirms the importance of adapting brands to the challenges of international competition and effectively using diagnostic tools for sustainable development. Keywords: strategic analysis, brand development, international information space, competitiveness, SWOT analysis, PESTEL analysis, brandingДокумент СТРАТЕГІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ США В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ(DTEU, 2024-12) Іванова Тараса Олеговича; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Іванов Т.О. Стратегія національної економічної безпеки США в умовах глобальних викликів (на матеріалах Асоціації "Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)", м. Київ). У кваліфікаційній роботі проведено комплексний аналіз еволюції та сучасних особливостей стратегії національної економічної безпеки США в умовах глобальних викликів. Розглянуто історичні етапи формування економічної безпеки. Визначено головні загрози, зокрема економічну конкуренцію з Китаєм, кліматичні зміни, пандемії та кіберзагрози, а також проаналізовано механізми, які використовуються для нейтралізації цих викликів. Особливу увагу приділено впливу державної політики США на стабільність внутрішнього ринку, інноваційний розвиток і захист критичної інфраструктури. Обґрунтовано перспективи модернізації стратегії національної економічної безпеки США у контексті адаптації до сучасних геоекономічних умов і глобальних трендів. Запропоновано рекомендації для зміцнення економічної безпеки з урахуванням багатосторонньої співпраці. Ключові слова: національна економічна безпека, глобальні виклики, стратегія, кібербезпека, технології, інновації, міжнародна економіка. SUMMARY Ivanov T.O. The U.S. National Economic Security Strategy in the Context of Global Challenges (based on materials of the Ukraine National Committee of International Chamber of Commerce (ICC Ukraine), Kyiv). The qualifying paper conducts a comprehensive analysis of the evolution and current specifics of the U.S. national economic security strategy amidst global challenges. Historical stages of economic security formation including some pivotal initiatives are examined. The study identifies key threats, including economic competition with China, climate change, pandemics, and cyber threats, and analyzes mechanisms utilized to mitigate these challenges. Special attention is paid to the impact of U.S. state policies on domestic market stability, innovation development, and critical infrastructure protection. Perspectives for modernizing the U.S. national economic security strategy are substantiated, focusing on adapting to contemporary geoeconomic conditions and global trends. Recommendations are provided to strengthen economic security considering multilateral cooperation and integration. Keywords: national economic security, global challenges, strategy, cybersecurity, technologies, innovations, international economyДокумент СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ НА НАЦІОНАЛЬНИХ РИНКАХ(DTEU, 2024-12) Зінової Єлизавети Дмитрівни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Зінова Є. Д. Стратегія розвитку глобальних торговельних мереж на національних ринках (на матеріалах ТОВ “Сільпо-Фуд”, м. Київ) У роботі проаналізовано наукові дослідження, присвячені формуванню та реалізації стратегій розвитку глобальних торговельних мереж (ГТМ), зокрема в умовах сучасних викликів ринку. Розглянуто теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності стратегій, що включають використання інструментів KPI, ROI, SWOT-аналізу та інших методів стратегічного управління. Здійснено аналіз стратегії розвитку ТОВ «Сільпо-Фуд» на українському ринку, враховуючи особливості маркетингового середовища та вплив зовнішніх факторів, таких як політична нестабільність і економічні умови. Окрім того, проаналізовано поточну стратегію компанії, визначено її сильні та слабкі сторони, а також можливості для подальшого вдосконалення. Рекомендації зосереджені на оптимізації логістичних процесів, впровадженні енергозберігаючих технологій та розвитку власних торгових марок, що дозволить підвищити конкурентоспроможність компанії в довгостроковій перспективі. Важливим аспектом є адаптація стратегії до сучасних викликів, включаючи використання цифрових технологій та інновацій у процесах управління. Ключові слова: глобальні торговельні мережі, стратегія розвитку, SWOTаналіз, маркетингове середовище, ефективність. SUMMARY Zinova E. D. Strategy for the development of global trade networks on national markets (based on the materials of Silpo-Food LLC, Kyiv) The paper analyzes scientific research devoted to the formation and implementation of strategies for the development of global trade networks (GTM), in particular, in the conditions of modern market challenges. The theoretical and methodological approaches to evaluating the effectiveness of strategies, including the use of KPI, ROI, SWOT analysis and other strategic management methods, are considered. An analysis of the development strategy of Silpo-Food LLC on the Ukrainian market was carried out, taking into account the peculiarities of the marketing environment and the influence of external factors, such as political instability and economic conditions. In addition, the company's current strategy was analyzed, its strengths and weaknesses were identified, as well as opportunities for further improvement. The recommendations are focused on optimizing logistics processes, implementing energysaving technologies and developing own brands, which will increase the company's competitiveness in the long term. An important aspect is the adaptation of the strategy to modern challenges, including the use of digital technologies and innovations in management processes.. Keywords: global trade networks, development strategy, SWOT analysis, marketing environment, efficiencyДокумент УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТЕГРОВАНИХ КОМУНІКАЦІЙ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Андрієнко Валерії Олександрівни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Андрієнко В.О. Управління системою інтегрованих комунікацій в глобальному маркетинговому просторі (на матеріалах ТОВ «MACHIYA», м Київ). У кваліфікаційній роботі проаналізовано праці та підходи до управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій. Наведено підходи до визначення поняття «маркетингові комунікації», визначено ключові особливості інтегрованих маркетингових комунікацій, а також досліджено етапи їх формування, окреслено методичні підходи до управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій та показники оцінювання ефективності впроваджених комунікацій підприємства. Проаналізовано глобальне середовище підприємства та його вплив на діяльність компанії, визначено тенденції ринку, а також охарактеризовано управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Здійснено оцінку впливу державної політики на привабливість бізнессередовища України та механізми її підвищення. Запропоновано напрями підвищення ефективності системи інтегрованих комунікацій підприємства, обґрунтовано доцільність впровадження змін у комунікаційну політику підприємства. Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, потенційні споживачі, канали комунікації, глобалізація, ідентичність бренду. SUMMARY Andriienko V.O. Management of the system of integrated communications in the global marketing space (based on the materials of LLC ‘MACHIYA’, Kyiv). The qualifying paper analyses works and approaches to management of the system of integrated marketing communications. Approaches to the definition of the concept of ‘marketing communications’ are presented, key features of integrated marketing communications are identified, stages of their formation are studied, methodological approaches to managing the system of integrated marketing communications and indicators for assessing the effectiveness of the enterprise communications are outlined. The global environment of the enterprise and its impact on the activities of the enterprise are analysed, market trends are identified, and the management of integrated marketing communications at the enterprise is characterised. The influence of the state policy on the attractiveness of the business environment of Ukraine and mechanisms for its improvement are analysed. Directions of increase of efficiency of the system of integrated communications of enterprise are offered, expediency of introduction of changes in the communication policy of enterprise is grounded. Keywords: integrated marketing communications, potential consumers, communication channels, globalization, brand identityДокумент ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ АВТОМОБІЛЬНИХ КОМПЛЕКТУЮЧИХ(DTEU, 2024-12) Радівановича Владислава Олександровича; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Радіванович В.О. Формування стратегії розвитку бренду на міжнародному ринку автомобільних комплектуючих (на матеріалах на матеріалах Торгово-промислової палати України, м Київ). У кваліфікаційній роботі досліджено концепцію бренду та її значення в сучасних умовах. Проведено аналіз міжнародного ринку автомобільних компонентів, визначено ключові фактори, що впливають на розвиток бренду в цьому сегменті. Описано особливості побудови стратегії бренду, орієнтованої на міжнародні ринки, зокрема ринки України, Молдови та Грузії. Робота охоплює SWOT-аналіз компанії Gates Corporation, визначення конкурентних переваг та вибір стратегії розвитку бренду на основі актуальних тенденцій і викликів галузі. Запропоновано практичні рекомендації щодо реалізації стратегії розвитку бренду, враховуючи специфіку міжнародного ринку автомобільних компонентів. Ключові слова: бренд, стратегія розвитку, міжнародний ринок, автомобільні компоненти, конкурентні переваги, SWOT-аналіз. SUMMARY Radivanovych V. Brand Development Strategies in the International Automotive Components Market (based on materials from the Ukrainian Chamber of Commerce and Industry, Kyiv). The qualifying paper examines the concept of a brand and its significance in contemporary business conditions. An analysis of the international automotive components market is conducted, identifying the key factors influencing brand development in this segment. The study explores the specifics of building a brand strategy aimed at international markets, focusing on Ukraine, Moldova, and Georgia. The paper includes a SWOT analysis of Gates Corporation, the identification of competitive advantages, and the selection of a brand development strategy based on current industry trends and challenges. Practical recommendations for implementing the brand development strategy are provided, taking into account the specifics of the international automotive components market. Keywords: brand, development strategy, international market, automotive components, competitive advantages, SWOT analysiДокумент ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Беседи Віталіни Олександрівни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Беседа В.О. Формування стратегії розвитку в глобальному маркетинговому просторі (на матеріалах ТОВ «УКРТРАНСАГЕНТ», м.Київ). У кваліфікаційній роботі проаналізовано засади формування стратегій розвитку в глобальному маркетинговому просторі. Наведено методичні підходи до оцінки ефективності стратегії розвитку підприємства. Проаналізовано фактори глобального маркетингового простору ТОВ «Укртрансагент» та їх вплив на стратегію розвитку підприємства. Оцінено ефективність реалізації стратегії розвитку ТОВ «Укртрансагент». Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Укртрансагент» в глобальному просторі, оцінено ефективність діяльності ТОВ «Укртрансагент» за умови реалізації запропонованих заходів. Ключові слова: брокерська компанія, стратегії розвитку, маркетинговий простір, глобалізація, ефективність діяльності. SUMMARY Beseda V.O. Formation of a development strategy in the global marketing space (based on the materials of UKRTRANSAGENT LLC, Kyiv). The qualifing paper analyzes the works and approaches to development strategies in the global marketing space. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's development strategy are presented. The factors of the global marketing space of Ukrtransagent LLC and their impact on the company's development strategy are analyzed. The effectiveness of the implementation of the development strategy of Ukrtransagent LLC was evaluated. Ways to improve the marketing strategy of the development of Ukrtransagent LLC in the global marketing space are proposed, and the effectiveness of Ukrtransagent LLC's activities is evaluated under the conditions of implementation of the proposed measures. Key words: brokerage company, development strategies, marketing space, globalization, efficiency of activity