Світової економіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Світової економіки за Автор "Корж Марина Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МЕХАНІЗМИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДИНГОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В ГЛОБАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Остапенко Вікторія Сергіївна; Корж Марина ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Остапенко В.С. Механізми управління брендинговою політикою в глобальному просторі (на матеріалах ICC Ukraine). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю «Маркетинг», освітньою програмою «Глобальний маркетинг». Робота присвячена дослідженню теоретичних основ брендингової політики в глобальному просторі. В рамках дослідження розкрито сутність брендингової політики підприємства, розглянуто найкращу світову практику брендингової політики в глобальному просторі. Проведено комплексе дослідження організаційно-економічної діяльності ТОВ «Земмлер», як члену ICC Ukraine та проведено оцінку управління брендингової політики ТОВ «Земмлер». На основі проведено аналізу зроблено висновки та розроблено стратегічний план управління брендинговою політикою ТОВ «Земмлер» члену ICC Ukraine на міжнародному ринку. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів, а саме реалізації стратегічного напрямку «підвищення впізнаваності бренду на міжнародних ринках», зроблено висновок про економічну та маркетингову доцільність обраного стратегічного напрямку. Ключові слова: брендинг, глобальний простір, стратегія, глобальний маркетинг, впізнаваність бренду, ефективність. SUMMARY Ostapenko V.S. Mechanisms for Managing Branding Policy in the Global Arena (Based on Materials from ICC Ukraine). Qualification work for obtaining a Master’s degree in Marketing, educational program «Global Marketing». This work is dedicated to studying the theoretical foundations of branding policy in the global arena. The research explores the essence of corporate branding policy and examines the best global practices in managing branding on an international scale. A comprehensive study of the organizational and economic activities of LLC «Zammler» as a member of ICC Ukraine was conducted, alongside an evaluation of the company's branding management practices. Based on the analysis, conclusions were drawn, and a strategic plan for managing LLC «Zammler's» branding policy as an ICC Ukraine member in the international market was developed. An assessment of the effectiveness of the proposed measures was carried out, specifically regarding the implementation of the strategic direction «enhancing brand recognition in international markets.» The analysis concluded the economic and marketing feasibility of the chosen strategic approach. Keywords: branding, global arena, strategy, global marketing, brand recognition, effectiveneДокумент ТРАНСФОРМАЦІЯ ГЛОБАЛЬНИХ ВИРОБНИЧИНХ МЕРЕЖ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ ТА ГЛОБАЛЬНОЇ РЕЦЕСІЇ(DTEU, 2024-12) Марченко Олександр Васильович; Корж Марина ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Марченко О.В. Трансформація глобальних виробничих мереж в умовах пандемії та глобальної рецесії (за матеріалами компанії ТОВ «Сільпо - Фуд»). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю «Міжнародні економічні відносини», освітньою програмою «Світова торгівля». Робота присвячена дослідженню ефективних методів управління підприємствами роздрібної торгівлі та виробництвами за умов пандемії та інших несприятливих факторів. В рамках дослідження розкрито дієві методи та рішення для роботи виробництв і магазинів рітейлу, розглянуто кращі світові практики подолання наслідків пандемії та інструменти адаптації обраної форми бізнесу в глобальному просторі. Проведено комплексне дослідження організаційно-економічної діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд», як частини холдингу «Фоззі-Фуд». На основі проведеного аналізу зроблено висновки та розроблено стратегічний план управління виробничими процесами ТОВ «Сільпо-Фуд» частини холдингу «Фоззі-Фуд» на міжнародному ринку. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів, а саме реалізації стратегічного напрямку формування виробничих хабів, використання дворівневої системи управління, зроблено висновок про економічну доцільність обраного стратегічного напрямку. Ключові слова: виробнича мережа, магазини, стратегія, хаб, система управління, ефективність, міжнародний ринок. SUMMARY Marchenko O.V. Transformation of global production networks in the conditions of a pandemic and global recession (based on the materials of SilpoFood LLC). Qualification work for obtaining a master's degree in the specialty "International Economic Relations", educational program "World Trade". The work is devoted to the study of effective methods of managing retail and production enterprises under the conditions of a pandemic and other adverse factors. As part of the study, effective methods and solutions for the operation of factories and retail stores were revealed, the world's best practices for overcoming the consequences of the pandemic and tools for adapting the chosen form of business in the global space were considered. A comprehensive study of the organizational and economic activities of Silpo-Food LLC, as part of the FozziFood holding, was conducted. Based on the analysis, conclusions were drawn and a strategic plan was developed for the management of production processes of SilpoFood LLC, a part of the Fozzi-Food holding in the international market. An assessment of the effectiveness of the proposed measures was carried out, namely the implementation of the strategic direction of the formation of production hubs, the use of a two-level management system, and a conclusion was made about the economic feasibility of the chosen strategic direction. Keywords: production network, stores, strategy, hub, management system, efficiency, international market.