Світової економіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Світової економіки за Автор "Дугінець Ганна Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ « Нетарифні методи регулювання зовнішньої торгівлі України з ЄС»(DTEU, 2024-12) Сидоренко Анастасії Олександрівни; Дугінець Ганна ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Сидоренко Анастасія Олександрівна. Кваліфікаційна робота на тему «Нетарифні методи регулювання зовнішньої торгівлі України з ЄС» (за матеріалами Асоціації «Український національний комітет МіжнародноїТоргової Палати (ICC Ukraine)», м. Київ) У роботі визначено сутність нетарифного регулювання у сфері зовнішніх економічних відносин. Проведено аналіз європейського та українського досвіду застосування нетарифного регулювання на сучасному етапі. Визначено вплив нетарифних заходів на міжнародну торгівлю та надано рекомендації щодо ефективності застосування нетарифних заходів у зовнішній торгівлі України та ЄС. Ключові слова: нетарифне регулювання, зона вільної торгівлі між Україною та ЄС, зовнішня торгівля, гармонізація стандартів , інтеграція. ANNOTATION Sydorenko Anastasia Oleksandrivna. Qualification work on the topic "Nontariff methods of regulating foreign trade of Ukraine with the EU" (based on materials of the Association "Ukrainian National Committee of the International Chamber of Commerce (ICC Ukraine)", Kyiv) The work defines the essence of non-tariff regulation in the field of foreign economic relations. An analysis of the European and Ukrainian experience of applying non-tariff regulation at the current stage is carried out. The impact of nontariff measures on international trade is determined. Recommendations are given on the effectiveness of applying non-tariff measures in foreign trade of Ukraine and the EU. Keywords: non-tariff regulation, Deep and Comprehensive Free Trade Agreement between Ukraine and the EU, foreign trade, harmonization of standards, integrationДокумент ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ КОМПАНІЇ IKEA В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ(DTEU, 2024-12) Єрохіної Анни Анатоліївни; Дугінець Ганна ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Єрохіна А.А. Формування бренду компанії IKEA в глобальному маркетинговому середовищі (за матеріалами ТОВ«ІКЕА УКРАЇНА»). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю «Маркетинг», освітньою програмою «Глобальний маркетинг». Робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування бренду в глобальному маркетинговому середовищі. В рамках дослідження розкрито сутність, цілі та завдання бренду компанії. Розглянуто зарубіжний досвід найкращих кейсів компаній у формуванні бренду. В результаті дослідження наведено організаційно-економічну характеристику діяльності компанії «ІКЕА УКРАЇНА», м. Київ. В кваліфікаційні роботі проведено оцінку ефективності бренду компанії ІКЕА. На основі проведеного дослідження наведено пропозиції для покращення формування бренду компанії «ІКЕА УКРАЇНА» м.Київ, а саме проєкт модульних мікромагазинів IKEA у форматі бомбосховищ та проведено оцінку ефективності запропонованих заходів. Ключові слова: бренд, глобальний маркетинг, маркетингове середовище, міжнародна діяльність, конкурентоспроможність, проєкт, ефективність. SUMMARY Yerokhina A.A. Formation of the IKEABrand in the Global Marketing Environment (based on the materials of LLC «IKEA UKRAINE»). Master's qualification thesis for the degree of Master in the specialty «Marketing», under the educational program «Global Marketing». This thesis is dedicated to exploring the theoretical foundations of brand formation in a global marketing environment. The research delves into the essence, objectives, and tasks of corporate branding. It also examines international best practices in branding through case studies of leading companies. As a result, an organizational and economic analysis of the activities of «IKEA UKRAINE», Kyiv, is presented. The thesis assesses the effectiveness of IKEA’s brand in the Ukrainian market. Based on the research, recommendations are provided to enhance the brand formation of «IKEA UKRAINE» in Kyiv, specifically the project of modular microstores designed as bomb shelters, along with an evaluation of the effectiveness of these proposed measures. Keywords: brand, global marketing, marketing environment, international activities, competitiveness, project, effectiveness.