Світової економіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Світової економіки за Автор "Домме Ангеліни Олексіївни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СТРАТЕГІЇ РЕБРЕНДИНГУ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ(DTEU, 2024-12) Домме Ангеліни Олексіївни; Черняга Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Домме А.О. Стратегії ребрендингу в глобальному маркетингу. (на матеріалах Асоціації "Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)", м Київ) У роботі проаналізовано праці та підходи до стратегій ребрендингу на міжнародному ринку. Наведено перелік факторів та основних причин, а також підходи, практичний досвід реалізації стратегій ребрендингу підрозділів міжнародних компаній на прикладі передової у своїй галузях. Розглянуто особливості ребрендингу на прикладі галузі електронної комерції. Проаналізовано маркетингове середовище та практичні засади процесу розроблення та впровадження стратегії ребрендингу на підприємстві. Проаналізовано вплив ребрендингу на привабливість бренду та механізми її підвищення. Обґрунтовано шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства у сфері електронної комерції за допомогою удосконалення стратегій ребрендингу. Наведено приклади реальних заходів, спрямованих на формування іміджу підприємства на міжнародному ринку у довгостроковій перспективі. Ключові слова: брендинг, ребрендинг, маркетинг, міжнародний ринок, глобальний маркетинг, бренд, стратегія, управління, аналіз ринку, конкуренція, конкурентоспроможність, цільова аудиторія, канали комунікації. SUMMARY Domme A.O. Rebranding strategies in global marketing. (based on materials of Ukraine National Committee of International Chamber of Commerce( ICC Ukraine) The work and approaches to rebranding strategies in the international market are analyzed. A list of factors and main reasons is given, as well as approaches, practical experience of implementing rebranding strategies of divisions of international companies on the example of the leading ones in their fields. The features of rebranding are considered on the example of the e-commerce industry. The marketing environment and practical principles of the process of developing and implementing a rebranding strategy at the enterprise are analyzed. The influence of rebranding on brand attractiveness and the mechanisms of its improvement are analyzed. Ways to improve the efficiency of the company's activity in the field of e-commerce by improving rebranding strategies are substantiated. Examples of real measures aimed at forming the image of the enterprise on the international market in the long term are given. Keywords: branding, rebranding, marketing, international market, global marketing, brand, strategy, management, market analysis, competition, competitiveness, target audience, communication channels