Світової економіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Світової економіки за Автор "Дембіцької Аліни Романівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ»(DTEU, 2024-12) Дембіцької Аліни Романівни; Кудирко Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Дембіцька А.Р. Формування бренду роздрібної торговельної мережі в глобальному маркетингу (на матеріалах ТОВ «НОВУС Україна»). Робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування бренду роздрібної торгівлі в глобальному маркетингу. У рамках дослідження проведено комплексний аналіз брендингових стратегій, застосовуваних компанією ТОВ «НОВУС Україна», з метою розкриття специфіки і вимог формування бренду в умовах глобального ринку. Розкрито ключові аспекти формування і розвитку бренду, що впливають на конкурентоспроможність роздрібної мережі в міжнародному маркетинговому середовищі. Виявлено вплив глобальних трендів і культурних особливостей на брендинг підприємств роздрібної торгівлі, проаналізовано ефективність різних маркетингових стратегій, які використовуються ТОВ «НОВУС Україна» для розширення свого бренду за межі національного ринку. Запропоновано заходи для підвищення ефективності брендингу роздрібної торговельної мережі ТОВ «НОВУС УКРАЇНА», які було оцінено як успішні та високорезультативні. Ключові слова: брендинг, роздрібна торгівля, глобальний маркетинг, міжнародні ринки, брендові стратегії, корпоративна ідентичність. SUMMARY Dembitska A.R. Formation of the brand of a retail trade network in global marketing (based on the materials of «NOVUS Ukraine LLC»). The work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of retail brand formation in global marketing. As part of the study, a comprehensive analysis of the branding strategies used by NOVUS Ukraine LLC was carried out in order to reveal the specifics and requirements of brand formation in the global market. The key aspects of brand formation and development that affect the competitiveness of the retail network in the international marketing environment are revealed. The influence of global trends and cultural peculiarities on the branding of retailers is revealed, the effectiveness of various marketing strategies used by NOVUS Ukraine LLC to expand its brand beyond the national market is analyzed. Measures to improve the effectiveness of branding of the retail trade network of NOVUS Ukraine LLC are proposed, which were assessed as successful and highly effective. Keywords: branding, retail, global marketing, international markets, brand strategies, corporate identity