075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Василишина Любов Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові інструменти в електронній комерції(DTEU, 2024-12) Ніколаєва Івана Олексійовича; Василишина Любов МиколаївнаНіколаєв І. О. Маркетингові інструменти в електронній комерції. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню маркетингових інструментів електронної комерції на прикладі інтернет-магазину «NataNiko». У роботі розглянуто теоретичні основи електронної комерції, визначено сутність та значення маркетингових інструментів для успішного функціонування інтернетмагазинів. На основі проведених досліджень розроблено стратегію вдосконалення маркетингових інструментів, включаючи впровадження Telegram-бота, активізацію контекстної реклами та покращення SEO-стратегії. Ключові слова: електронна комерція, маркетинг, інтернет-магазин, маркетингові інструменти, стратегія, SWOT-аналіз. Nikolaev I. O. Marketing Tools in E-commerce. – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing," under the educational and professional program "Trade Marketing." – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is dedicated to the analysis and improvement of marketing tools in e-commerce using the example of the online store "NataNiko." The study examines the theoretical foundations of e-commerce, defining the essence and significance of marketing tools for the successful operation of online stores. Based on the conducted research, a strategy for enhancing marketing tools has been developed, including the implementation of a Telegram bot, the activation of contextual advertising, and the improvement of SEO strategies. Keywords: e-commerce, marketing, online store, marketing tools, strategy, SWOT analysis.Документ Стратегія просування бренду торговельного підприємства(DTEU, 2024-12) Ємельянової Ярослави Олексіївни; Василишина Любов МиколаївнаЄмельянова Я. О. Стратегія просування бренду торговельного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню просування бренду торговельного підприємства на прикладі інтернет-магазину автозапчастин. У роботі розглянуто теоретичні аспекти стратегії просування бренду, визначено принципи SMART при реалізації стратегії просування бренду. На основі проведених досліджень запропоновано напрями удосконалення стратегії просування бренду інтернет-магазину автозапчастин. Ключові слова: бренд, стратегія просування, ідентичність, цінність, торговельне підприємство, інтернет-магазин, маркетингове середовище. emelianova Ya. O. Brand promotion strategy of a trading company. – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing," under the educational and professional program "Trade Marketing." – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the analysis and improvement of promotion of the brand of a trading enterprise on the example of an online store of auto parts. The work deals with the theoretical aspects of brand promotion strategy, defines the principles of SMART when implementing a brand promotion strategy. On the basis of the conducted researches, directions of improvement of the strategy of promotion of the brand of the online store of auto parts are proposed. Keywords: brand, promotion strategy, identity, value, trade enterprise, online store, marketing environment.