МЕНЕДЖМЕНТ: ІМПЕРАТИВИ ТА ВИКЛИКИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ: ІМПЕРАТИВИ ТА ВИКЛИКИ за Автор "Гавловський, А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічне планування діяльності підприємства торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гавловський, А.У статті досліджуються особливості стратегічного планування діяльності підприємства торгівлі на прикладі ТОВ «Орнер Груп». Метою дослідження є аналіз і оцінка ефективності стратегічного планування, яке використовується в компанії, та розробка рекомендацій для підвищення її конкурентоспроможності. У процесі дослідження застосовано методи SWOT-аналізу, що дозволяють комплексно оцінити внутрішні і зовнішні фактори, які впливають на діяльність підприємства. Стаття висвітлює ключові аспекти формування стратегічних планів в умовах динамічного ринкового середовища та визначає основні напрями їх реалізації. На основі емпіричних даних компанії «Орнер Груп» виявлено основні виклики та можливості, з якими стикається підприємство, а також запропоновано практичні рекомендації для вдосконалення процесу стратегічного планування, що сприятиме стабільному розвитку та підвищенню рентабельності бізнесу.