292 Міжнародні економічні відносини
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 292 Міжнародні економічні відносини за Автор "Макарової Ганни Олександрівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ЕКСПОРТНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ(DTEU, 2024-12) Макарової Ганни Олександрівни; Бусарєва Тетяна ГеннадіївнаАНОТАЦІЯ Макарова Г.О. Експортна стратегія підприємства на ринку молочної продукції (на матеріалах ТОВ «МК «Галичина», м. Львів) У роботі проаналізовано здобутки представників наукових кіл та бізнесу, визначено експортну стратегію як організований та контрольований процес виходу на зовнішній ринок. Проведено дослідження результатів виробничого-господарської та експортної діяльності суб’єкта міжнародного бізнесу. Проведено оцінку сприятливості міжнародного середовища експортеру. Обґрунтовано вибір потенційного ринку збуту експортером молочної продукції. Розроблено рекомендації щодо напрямів удосконалення реалізації експортної стратегії суб’єкта міжнародного бізнесу на ринку молочних продуктів. Обґрунтовано доцільність використання стратегії товарногеографічної диверсифікації експорту. Проведено прогнозну оцінку результатів поставки вершків на ринок Нідерландів, розраховано вплив на фінансові результати суб’єкта міжнародного бізнесу. Ключові слова: експорт, стратегія, експортна стратегія підприємства, міжнародне бізнес-середовище SUMMARY Makarova G.O. Export strategy of the enterprise in the dairy market (based on the materials of MK Halychyna LLC, Lviv) The works analyses the achievements of representatives of academia and business and defines export strategy as an organised and controlled process of entering the foreign market. A study of the results of production, economic and export activities of an international business entity is carried out. An assessment of the favourable international environment for exporters is carried out. The choice of a potential market for the exporter of dairy products is substantiated. Recommendations on directions for improving the implementation of the export strategy of an international business entity in the dairy market are developed. The expediency of using the strategy of commodity-geographical diversification of exports is substantiated. A forecast assessment of the results of supplying cream to the Dutch market is carried out, the impact on the financial results of an international business entity is calculated. Keywords: export, strategy, export strategy of enterprise, international business environment