292 Міжнародні економічні відносини
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 292 Міжнародні економічні відносини за Автор "Бусарєва Тетяна Геннадіївна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ IT-технології в міжнародному бізнесі(DTEU, 2024-12) Бондаренко Анни Олександрівни; Бусарєва Тетяна ГеннадіївнаАНОТАЦІЯ Бондаренко Анна Олександрівна. ІТ-технології в міжнародному бізнесі (за матеріалами компанії Асоціації «Digital Ukraine», м. Київ, м. Київ). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра. Державний торговельноекономічний університет, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена актуальній проблемі ІТ-технологій в міжнародному бізнесі. У першому розділі розглянуто сутність та зміст IT-технологій в діяльності субʼєкта-міжнародного бізнесу, а також проаналізовано ключові тенденції цифровізації міжнародного бізнес-середовища. В другому розділі проведено діагностику наявного стану та оцінено реальність перспектив зростання процесу діджиталізації українського бізнес-середовищ, також було визначено специфіку використання ІТ-технологій на прикладі міжнародної діяльності Асоціації «Digital Ukraine». В третьому розділі визначено пропозиції щодо вдосконалення процесу управління ІТ-технологіями в Асоціації «Digital Ukraine» та оцінено результативність заходів щодо вдосконалення управління ІТ-технологіями. Ключові слова: ІТ-технології, інноваційна політика, управління підприємством, конкурентоспроможність, цифровізація. ABSTRACT Anna Bondarenko. IT technologies in international business (based on the materials of the company of the Association ‘Digital Ukraine’, Kyiv, Kyiv). Qualification work for the master's degree. State University of Trade and Economics, 2024. The qualification work is devoted to the actual problem of IT technologies in international business. The first chapter discusses the essence and content of IT technologies in the activities of an international business entity, as well as analyses the key trends in the digitalisation of the international business environment. The second section diagnoses the current state and assesses the reality of the prospects for the growth of the digitalisation of the Ukrainian business environment, and identifies the specifics of the use of IT technologies on the example of the international activities of the Digital Ukraine Association. The third section identifies proposals for improving the process of IT management in the Digital Ukraine Association and evaluates the effectiveness of measures to improve IT management. Keywords: IT technologies, innovation policy, enterprise management, competitiveness, digitalisation.Документ ВІРТУАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ(DTEU, 2024-12) Маценка Ярослава Юрійовича; Бусарєва Тетяна ГеннадіївнаАНОТАЦІЯ Маценко Я. Ю. Віртуальне підприємництво в міжнародному бізнесі (на матеріалах ТОВ «АРНО-СПОРТ», м. Київ). У роботі досліджено особливості застосування віртуальних технологій у зовнішньоекономічній діяльності підприємств. Розглянуто генезис віртуального підприємництва, його переваги для підприємств на міжнародних ринках. Здійснено аналіз фінансового стану та діяльності ТОВ «АРНО-СПОРТ». Надано оцінку зовнішньоекономічного середовища компанії та визначено перспективи для підвищення ефективності діяльності за рахунок удосконалення віртуальної складової бізнесу. Запропоновано конкретні заходи щодо оптимізації імпортної діяльності компанії та розширення співпраці з новими постачальниками. Ключові слова: віртуальне підприємництво, міжнародний бізнес, імпорт, інформаційні технології, ефективність, стратегія. SUMMARY Matsenko Y. Y. Virtual Entrepreneurship in International Business (based on materials of "ARNO-SPORT" LLC, Kyiv). The works explores the specifics of applying virtual technologies in the foreign economic activities of enterprises. It examines the genesis of virtual entrepreneurship and its advantages for companies in international markets. An analysis of the financial condition and operations of "ARNO-SPORT" LLC is provided. The study assesses the external economic environment of the company and identifies prospects for improving operational efficiency through the enhancement of its virtual business component. Specific measures are proposed for optimizing the company’s import activities and expanding cooperation with new suppliers. Keywords: virtual entrepreneurship, international business, import, information technologies, efficiency, strategyДокумент ЕКСПОРТНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ(DTEU, 2024-12) Макарової Ганни Олександрівни; Бусарєва Тетяна ГеннадіївнаАНОТАЦІЯ Макарова Г.О. Експортна стратегія підприємства на ринку молочної продукції (на матеріалах ТОВ «МК «Галичина», м. Львів) У роботі проаналізовано здобутки представників наукових кіл та бізнесу, визначено експортну стратегію як організований та контрольований процес виходу на зовнішній ринок. Проведено дослідження результатів виробничого-господарської та експортної діяльності суб’єкта міжнародного бізнесу. Проведено оцінку сприятливості міжнародного середовища експортеру. Обґрунтовано вибір потенційного ринку збуту експортером молочної продукції. Розроблено рекомендації щодо напрямів удосконалення реалізації експортної стратегії суб’єкта міжнародного бізнесу на ринку молочних продуктів. Обґрунтовано доцільність використання стратегії товарногеографічної диверсифікації експорту. Проведено прогнозну оцінку результатів поставки вершків на ринок Нідерландів, розраховано вплив на фінансові результати суб’єкта міжнародного бізнесу. Ключові слова: експорт, стратегія, експортна стратегія підприємства, міжнародне бізнес-середовище SUMMARY Makarova G.O. Export strategy of the enterprise in the dairy market (based on the materials of MK Halychyna LLC, Lviv) The works analyses the achievements of representatives of academia and business and defines export strategy as an organised and controlled process of entering the foreign market. A study of the results of production, economic and export activities of an international business entity is carried out. An assessment of the favourable international environment for exporters is carried out. The choice of a potential market for the exporter of dairy products is substantiated. Recommendations on directions for improving the implementation of the export strategy of an international business entity in the dairy market are developed. The expediency of using the strategy of commodity-geographical diversification of exports is substantiated. A forecast assessment of the results of supplying cream to the Dutch market is carried out, the impact on the financial results of an international business entity is calculated. Keywords: export, strategy, export strategy of enterprise, international business environmentДокумент «Формування маркетингової стратегії підприємствасуб’єкта міжнародного бізнесу»(DTEU, 2024-12) Дикого Максима Юрійовича; Бусарєва Тетяна ГеннадіївнаАНОТАЦІЯ Дикий Максим Юрійович. Формування маркетингової стратегії підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу (за матеріалами ПрАТ «Оболонь»). Кваліфікаційна робота присвячена актуальним проблемам удосконалення маркетингової стратегії підприємства у сфері міжнародного бізнесу. У роботі проведено комплексний аналіз діяльності ПрАТ «Оболонь», включаючи аналіз сучасного стану і тенденцій розвитку міжнародного ринку пива та безалкогольних напоїв, SWOT-аналіз діяльності ПрАТ «Оболонь» на міжнародному ринку, який визначив сильні та слабкі сторони, можливості та загрози компанії. В результаті проведеного дослідження було розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства ПрАТ «Оболонь» з урахуванням сучасних економічних умов та використання інформаційних технологій для підвищення ефективності маркетингових заходів і конкурентоспроможності на міжнародному ринку. Ключові слова: маркетингова стратегія, міжнародний бізнес, SWOTаналіз, ПрАТ «Оболонь», конкурентні переваги, глобалізація, фінансові показники, експорт, ринок пива, інноваційні рішення. ANNOTATION Dykyi Maxym Yuriyovych. Formation of the Marketing Strategy of an Enterprise in International Business (based on the materials of PJSC "Obolon"). The qualification work is dedicated to the urgent issues of improving the marketing strategy of an enterprise in the field of international business. The work includes a comprehensive analysis of the activities of PJSC "Obolon", including an analysis of the current state and development trends of the international beer and non-alcoholic beverages market, a SWOT analysis of the activities of PJSC "Obolon" in the international market, which identified the company's strengths and weaknesses, opportunities, and threats. As a result of the conducted research, recommendations were developed to improve the marketing strategy of PJSC "Obolon", taking into account current economic conditions and the use of information technologies to enhance the efficiency of marketing measures and competitiveness in the international market. Keywords: marketing strategy, international business, SWOT-analysis, PJSC "Obolon", competitive advantages, globalization, financial indicators, export, beer market, innovative solutions.