075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Ягельська Катерина Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація рекламної діяльності підприємства(DTEU, 2024-12) Фількіної Яни Вікторівни; Ягельська Катерина ЮріївнаФількіна Я. В. Організація рекламної діяльності підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню організації рекламної діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд». У роботі розглядаються теоретичні аспекти рекламної діяльності, її роль у забезпеченні конкурентоспроможності та ефективного функціонування підприємства в умовах сучасного ринку. Особливу увагу приділено аналізу рекламної стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд», оцінці її ефективності, а також виявленню сильних і слабких сторін у поточній організації рекламної діяльності. На основі аналізу розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення рекламних заходів підприємства з метою підвищення їх результативності та оптимізації витрат. Результати дослідження можуть бути використані для розробки стратегій просування товарів і послуг на ринку, що сприятиме підвищенню прибутковості й укріпленню позицій підприємства. Ключові слова: рекламна діяльність, ТОВ «Сільпо-Фуд», рекламна стратегія, конкурентоспроможність, оптимізація. Filkina Y.V. Organization of advertising activities of the enterprise. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the organization of advertising activities of the LLC "Silpo-Food". The paper examines the theoretical aspects of advertising activity, its role in ensuring competitiveness and effective functioning of the enterprise in the conditions of the modern market. Special attention is paid to the analysis of the advertising strategy of "Silpo-Food" LLC, to the assessment of its effectiveness, as well as to the identification of strengths and weaknesses in the current organization of advertising activities. Based on the analysis, practical recommendations were developed for improving the company's advertising activities in order to increase their effectiveness and optimize costs. The results of the research can be used to develop strategies for the promotion of goods and services on the market, which will help increase profitability and strengthen the company's position. Keywords: advertising activity, Silpo-Food LLC, advertising strategy, competitiveness, optimization