075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Чуніхіна Тетяна Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА З ВИГОТОВЛЕННЯ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ(DTEU, 2024-12) Соколової Катерини Максимівни; Чуніхіна Тетяна СергіївнаСоколова К.М. Організація рекламної діяльності підприємства з виготовлення залізобетонних виробів. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним і практичним основам в організації рекламної діяльності підприємства. У роботі розкрита суть основи організації рекламної діяльності на підприємстві та проаналізовано і визначено проблеми в стратегії рекламної діяльності підприємства з вироблення залізобетонних виробів ПрАТ «АБ Столичний». Розроблено напрямки вдосконалення рекламної діяльності та надано рекомендації щодо її оптимізації. Ключові слова: рекламна діяльність, організація реклами, маркетинг, комунікації, теоретичні основи реклами, рекламна діяльність підприємства. Sokolova K.M. Organization of advertising activities of the enterprise for the production of reinforced concrete products. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Advertising Business". - State University of Trade and Economics. - Kyiv 2024. The graduation thesis is devoted to theoretical and practical foundations in the organization of advertising activities of the enterprise. The work reveals the essence of the organization of advertising activities at the enterprise, and analyzes and identifies problems in the strategy of advertising activities of the enterprise for the production of reinforced concrete products of AB Stolichnyi PrJSC. Areas of improvement of advertising activity were developed and recommendations for its optimization were provided. Keywords: advertising activity, organization of advertising, marketing, communications, theoretical foundations of advertising, advertising activity of the enterprise.