075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Чепеленко Анжеліка Михайлівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Планування рекламної діяльності закладу вищої освіти(DTEU, 2024-12) Плосконоса Даниіла Олександровича; Чепеленко Анжеліка МихайлівнаПлосконос Д.О. Планування рекламної діяльності закладу вищої освіти. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Рекламний бізнес». - Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним основам рекламної діяльності закладів вищої освіти та їх особливостям. У роботі проаналізовано рекламну діяльність Державного торговельно-економічного університету та розглянуто шляхи оптимізації каналів комунікації та рекламних повідомлень ДТЕУ. Ключові слова: реклама, рекламна діяльність, заклад вищої освіти, планування, ефективність, канали комунікації, оптимізація, новітні технології. Ploskonos D.O. Planning of advertising activities of a higher education institution. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", educational program "Advertising Business". - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the theoretical foundations of advertising activities of higher education institutions and their features. The work analyzes the advertising activities of the State University of Trade and Economics and considers ways to optimize communication channels and advertising messages of SUTE. Key words: advertising, advertising activities, higher education institution, planning, efficiency, communication channels, optimization, new technologies.Документ Розроблення рекламної кампанії роздрібного інтернет-магазину у соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Воробйової Лії Віталіївни; Чепеленко Анжеліка МихайлівнаВоробйова Л. В. Розроблення рекламної кампанії роздрібного інтернет-магазину у соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам розроблення та оцінки ефективності рекламних кампаній роздрібного інтернет-магазину у соціальних мережах. Проаналізовано ефективність рекламних кампаній інтернет-магазину ФОП Троцюк Д.О. на платформі Rozetka. Розроблено пропозиції щодо оптимізації рекламної стратегії інтернет-магазину з урахуванням особливостей цільової аудиторії, формату реклами та ключових показників ефективності. Ключові слова: реклама, соціальні мережі, таргетована реклама, рекламна кампанія, маркетингова діяльність, оцінка ефективності, інтернет-магазин Vorobiova L. V. Development of an advertising campaign for a retail online store in social networks. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, according to the educational and professional program “Advertising Business”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of developing and assessing the effectiveness of advertising campaigns for a retail online store in social networks. The effectiveness of advertising campaigns for the online store Individual Entrepreneur Trotsyuk D.O. on the Rozetka platform was analyzed. Proposals were developed to optimize the advertising strategy of the online store, taking into account the characteristics of the target audience, advertising format and key performance indicators. Keywords: advertising, social networks, targeted advertising, advertising campaign, marketing activities, effectiveness assessment, online store