075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Суслова Тетяна Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація рекламної діяльності виробничого підприємства(DTEU, 2024-12) Михайлюк Марини Вікторівни; Суслова Тетяна ОлегівнаМихайлюк М.В. Організація рекламної діяльності виробничого підприємства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Робота присвячена теоретичним та практичним аспектам організації рекламної діяльності виробничого підприємства. У роботі розглянуто основні теоретичні засади рекламної діяльності, визначено роль реклами в маркетинговій стратегії підприємства, а також важливість її вдосконалення в умовах сучасної конкуренції. Проведено аналіз рекламної діяльності ТОВ «Росич Приват», виявлені основні проблеми та розроблено пропозиції щодо їх вирішення. Ключові слова: рекламна діяльність, вдосконалення реклами, виробниче підприємство Mykhailiuk M.V. Organization of Advertising Activities of a Manufacturing Enterprise. – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 “Marketing”, in the educational and professional program “Advertising Business”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The work is dedicated to the theoretical and practical aspects of organizing advertising activities for a manufacturing enterprise. The work explores the main theoretical foundations of advertising activities, defines the role of advertising in a company’s marketing strategy, and emphasizes the importance of improving it in the context of modern competition. An analysis of the advertising activities of LLC “Rosych Privat” was conducted, key issues were identified, and proposals for solving these problems were developed. Keywords: advertising activities, advertising improvement, manufacturing enterprise.Документ Планування digital-рекламної кампанії клієнта агентства(DTEU, 2024-12) Філатьєвої Наталії Віталіївни; Суслова Тетяна ОлегівнаФілатьєва Н.В. Планування digital-рекламної кампанії клієнта агентства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-кваліфікаційною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Випускна кваліфікаційна робота зосереджена на аналізі процесу управління органічною рекламною кампанією в Google для клієнтів агентства, у тому числі на прикладі нігтьової студії в Німеччині. В роботі досліджено динаміку ключових показників діяльності в 2024 році, що дозволило розробити програму управління органічними рекламними кампаніями та оцінити ефективність рекламних стратегій, впроваджених ФОП Савчук В.В. (ProFits). Ключові слова: інтернет-маркетинг, seo-просування, оптимізація сайту, аудит сайту, розробка сайту. Filatieva N.V. Planning a Digital Advertising Campaign for an Agency Client. – Manuscript. Graduate Qualification Work in Marketing, Specialty 075 "Marketing", Educational-Qualification Program "Advertising Business". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. This graduate qualification work focuses on the analysis of managing an organic advertising campaign on Google for agency clients, including the case study of a nail studio in Germany. The study examines the dynamics of key performance indicators in 2024, which allowed the development of a management program for organic advertising campaigns and the assessment of the effectiveness of advertising strategies implemented by ProFits (Savchuk V.V.). Key words: internet marketing, SEO promotion, website optimization, website audit, website development.Документ Розробка та реалізація комунікаційної кампанії аптеки(DTEU, 2024-12) Данильченко Юлії Костянтинівни; Суслова Тетяна ОлегівнаДанильченко Ю.К. Розробка та реалізація комунікаційної кампанії аптеки. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено розробці та реалізації маркетингових комунікацій в аптеці. Освітлено процес розробки, вибору, факторів та впливу маркетингових комунікацій. Проаналізовано маркетингову комунікацію ТОВ «ФАРМАСТОР». Розроблено маркетингову комунікацію розвитку бренду ТОВ «ФАРМАСТОР» на основі впровадження та удосконалення маркетингових інструментів підприємства. Ключові слова: маркетинг, маркетингова комунікація, комунікаційна кампанія, аптека. Danylchenko Y.K. Development and implementation of the pharmacy's communication campaign. - Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Advertising business". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the development and implementation of marketing communications in the pharmacy. The process of development, selection, factors and influence of marketing communications is highlighted. The marketing communication of LLC “PHARMASTER” is analyzed. Marketing communication for the development of the brand of LLC “PHARMASTER” is developed based on the implementation and improvement of the enterprise’s marketing tools. Keywords: marketing, marketing communication, communication campaign, pharmacy.