075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Крайніченко Данила Олександровича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна стратегія спеціалізованого підприємства роздрібної торгівлі(DTEU, 2024-12) Крайніченко Данила Олександровича; Самчук Володимир АндрійовичКрайніченко Д. О. Рекламна стратегія спеціалізованого підприємства роздрібної торгівлі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам розроблення рекламних стратегій для спеціалізованих підприємств роздрібної торгівлі. Досліджено сутність, основні елементи та види рекламних стратегій, їх роль у досягненні конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз рекламної діяльності підприємства ДП «Адідас-Україна» з акцентом на Інтернетмаркетингові інструменти. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення рекламної стратегії підприємства з використанням інноваційних цифрових технологій для залучення клієнтів та зміцнення позицій на ринку. Ключові слова: реклама, рекламна стратегія, роздрібна торгівля, Інтернет-маркетинг, конкурентоспроможність. Kraynichenko D. O. Advertising strategy of a specialized retail enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Advertising Business". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological, and practical aspects of developing advertising strategies for specialized retail enterprises. The essence, key elements, and types of advertising strategies, as well as their role in ensuring the competitiveness of enterprises, are explored. An analysis of the advertising activities of the enterprise DP "Adidas-Ukraine" is conducted, with a focus on Internet marketing tools. Recommendations are proposed for improving the company’s advertising strategy by utilizing innovative digital technologies to attract customers and strengthen its market position. Keywords: advertising, advertising strategy, retail trade, Internet marketing, competitiveness.