075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Суслова Тетяна Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг некомерційної організації(DTEU, 2024-12) Усмединської Валерії Антонівни; Суслова Тетяна ОлегівнаБрендинг некомерційної організації (за матеріалами БО «БФ» «ТВОРИДОБРО»). – Рукопис. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним і практичним аспектам брендингу некомерційної організації. У роботі розкривається сутність брендингу як процесу, складових брендингу та етапи його розробки. Здійснено аналіз маркетингового середовища БО «БФ» «ТВОРИДОБРО» та охарактеризовано процес брендингу в організації. Запропоновано здійснити ребрендинг та оновити цінності бренда. Ключові слова: брендинг, маркетинговий інструмент, бренд, некомерційна організація, створення та розвиток бренду. Branding of a Non-Profit Organization (based on materials of the charitable organization «Charitable Foundation» «TVORYDOBRO»). – Manuscript. The final qualification work is dedicated to the theoretical and practical aspects of branding a non-profit organization. The study reveals the essence of branding as a process, its components, and the stages of its development. An analysis of the marketing environment of the charitable organization «Charitable Foundation» «TVORYDOBRO» is conducted, and the branding process within the organization is characterized. A proposal is made to rebrand and update the brand’s values. Keywords: branding, marketing tool, brand, non-profit organization, creation and development of a brand.Документ Комунікаційна політика благодійної організації(DTEU, 2024-12) Сігулі Валерії Сергіївни; Суслова Тетяна ОлегівнаСігуля В. С. Комунікаційна політика благодійної організації. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельно-економічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу магістра присвячено теоретичним та практичним аспектам формування комунікаційної політики благодійної організації. Розкрито сутність та складові маркетингової комунікаційної політики, доведено її важливість в діяльності благодійної організації. Проаналізовані маркетингове середовище БО «БФ «Українська федерація банків продовольства» та формування комунікаційної політики організації. Розроблено комунікаційну програму для проєкту БО «БФ «Українська федерація банків продовольства». Ключові слова: маркетингова комунікаційна політика, засоби маркетингових комунікацій, благодійна організація, комунікаційна програма. Sihulіa V. S. Communication policy of a charitable organization. - Manuscript. Master's thesis in the specialty 075 “Marketing”, under the educational and professional program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The final qualification work of the master's degree is devoted to theoretical and practical aspects of the formation of the communication policy of a charitable organization. The essence and components of marketing communication policy are revealed, its importance in the activities of a charitable organization is proved. The marketing environment of Charity organization Charity foundation Ukrainian Food Banks Federation and the formation of the organization's communication policy are analyzed. A communication program for the project of Charity organization Charity foundation Ukrainian Food Banks Federation has been developed. Keywords: marketing communication policy, marketing communication tools, charitable organization, communication program.Документ Розвиток бренда підприємства торгівлі інструментами інтернетмаркетингу(2024-12) Самойлова Владислава Віталійовича; Суслова Тетяна ОлегівнаРозвиток бренда підприємства торгівлі інструментами інтернетмаркетингу (за матеріалами ТОВ «ЮНІТ БІ»). Кваліфікаційна робота присвячена теоретичним і практичним засадам розвитку бренда підприємства торгівлі інструментами інтернет-маркетингу. В аналітичній частині проведено аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «ЮНІТ БІ», досліджено інструменти розвитку його бренда. Сформовано напрями розвитку бренда інструментами інтернет-маркетингу. Наостанок підсумовано всі рекомендації і заплановано, що для реалізації заходів буде залучено маркетингову агенцію та веб-студію. Очікуваний ефект від проведення заходів полягає в збільшенні обсягів продаж товарів, підвищенні впізнаваності компанії, збільшенні лояльності та задоволеності існуючих клієнтів. Ключові слова: бренд, маркетингове середовище, інтернет- маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу. Brand development of a company trading in Internet marketing tools (based on materials from UNIT BI LLC). The qualification work is devoted to the theoretical and practical principles of brand development of a trading enterprise using Internet marketing tools. In the analytical part, an analysis of the marketing environment of the enterprise LLC "UNIT BI" was conducted, tools for developing its brand were studied. Directions for brand development using Internet marketing tools were formed. Finally, all recommendations were summarized and it was planned that a marketing agency and a web studio would be involved in the implementation of the events. The expected effect of the events is to increase sales volumes, increase the company's recognition, increase loyalty and satisfaction of existing customers. Keywords: brand, marketing environment, internet marketing, internet marketing tools.