075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Коровіна Олена Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства(DTEU, 2024-12) Лучко Анастасія Павлівна; Коровіна Олена ВолодимирівнаЛучко А.П. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства.– Рукопис Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Бренд-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Rваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним та практичним засадам бренд-менеджменту в стратегічному розвитку підприємства. У роботі розроблено практичні рекомендації з оптимізації управління брендом, зокрема через удосконалення айдентики, посилення емоційної складової комунікації з клієнтами та інтеграцію сучасних технологій у процеси бренд-менеджменту. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «Смарт Медікал Центрдля підвищення конкурентоспроможності та формування довгострокових відносин із клієнтами. Ключові слова: бренд-менеджмент, стратегічний розвиток, айдентика бренду, маркетинг, конкурентоспроможність, аналіз. Luchko A.P. BrandManagementintheStrategicDevelopmentofanEnterprise. QualificationPaperinthespecialty 075 «Marketing», educationalprogram «BrandManagement» – StateUniversityofTradeandEconomics, Kyiv, 2024. Thequalificationpaperisdedicatedtothetheoretical, methodological, andpracticalfoundationsofbrandmanagementinthestrategicdevelopmentofanenterprise. Theworkpresentspracticalrecommendationsforoptimizingbrandmanagement, includingtheimprovementidentity, enhancingtheemotionalcomponentofcommunicationwithcustomers, andintegratingmoderntechnologiesintobrandmanagementprocesses. Theresearchresultscanbeappliedby LLC «SmartMedicalCenter» toimprovecompetitivenessandestablishlong-termrelationshipswithcustomers. Keywords: brandmanagement, strategicdevelopment, brandidentity, marketing, competitiveness, analysis.Документ Планування ідентичності бренду роздрібної торговельної мережі(DTEU, 2024-12) Левон Аліни Анатоліївни; Коровіна Олена ВолодимирівнаЛевон А.А. Планування ідентичності бренду роздрібної торговельної мережі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньою програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних аспектів планування ідентичності бренду. Надано характеристику маркетингового середовища підприємства та проведено оцінку ідентичності бренду ПП «ГОЛДЕН-ФАРМ». Розроблено шляхи вдосконалення планування ідентичності бренду роздрібної торговельної мережі. Ключові слова: бренд, брендинг, ідентичність бренду, стратегія бренду, конкурентоспроможність, вдосконалення брендової стратегії. Levon A. A. Planning the brand identity of a retail chain. – Manuscript. Qualification work in specialty 075 "Marketing," educational and program "Brand Management." – State University of Trade and Economic, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of theoretical aspects of brand identity planning. The marketing environment of the enterprise is characterized and the brand identity of PE “GOLDEN-FARM” is assessed. Ways of improving the planning of the brand identity of a retail chain are developed. Keywords: brand, branding, brand identity, brand strategy, competitiveness, improvement of brand strategy.Документ Стратегічне управління комунікаціями бренду(DTEU, 2024-12) Дмитренко Катерина Миколаївна; Коровіна Олена ВолодимирівнаДмитренко К.М. Стратегічне управління комунікаціями бренду.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075«Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ,2024. Кваліфікаційнуроботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам стратегічного управління комунікаціями бренду. Розкрито сутність та основні елементи стратегічних комунікацій, доведено доцільність їх використання у формуванні сильного бренду. Проведено аналіз існуючої комунікаційної стратегії компанії 1+1 media, визначено її сильні та слабкі сторони. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегії управління комунікаціями бренду 1+1 media, що включають впровадження сучасних методів та технологій для підвищення ефективності комунікаційної діяльності компанії. Ключові слова: стратегічне управління, комунікації бренду, брендменеджмент, комунікаційна стратегія, медіакомпанія. Dmytrenko K.M. Strategic managementofbrandcommunications.Manuscript. Qualificationworkinthespecialty 075"Marketing",intheeducationalandprofessionalprogram"BrandManagement".– StateUniversityofTradeandEconomics,Kyiv,2024. ThegraduationthesisTheisdevotedtotheoreticalmethodicalandpracticalaspectsofstrategicmanagementofbrandcommunications. Theessenceandmainelementsofstrategiccommunicationsarerevealed, theexpediencyoftheiruseintheformationof a strongbrandisproven. Ananalysisoftheexistingcommunicationstrategiesofthe 1+1 media companywascarriedout, anditsstrengthsandweaknessesweredetermined. Recommendationshavebeendevelopedforimprovingthestrategyofmanagingcommunic ationsofthe 1+1 media brand, whichincludetheimplementationofmodernmethodsandtechnologiestoimprovetheeffect ivenessofthecompany'scommunicationactivities. Keywords: strategic management, brand communications, brandmanagement, communicationstrategy, media company.Документ Стратегічний підхід до розвитку бренду(DTEU, 2024-12) Ющенко Анастасії Сергіївни; Коровіна Олена ВолодимирівнаЮщенко А.С. Стратегічний підхід до розвитку бренду (за матеріалами ФОП Коврикова Оксана Геннадіївна, інтернет-магазин TTSWTRS). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретикометодичних та практичних аспектів стратегічного розвитку бренду на прикладі інтернет-магазину TTSWTRS. У роботі розкрито сутність стратегічного підходу до брендингу, визначено основні етапи розробки стратегії, а також проаналізовано методи просування бренду у цифрових середовищах. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення брендингової стратегії ФОП Коврикова О.Г. для підвищення впізнаваності та конкурентоспроможності бренду TTSWTRS. Ключові слова: бренд, стратегічний розвиток, брендинг, цифровий маркетинг, конкурентоспроможність, просування бренду. Yushchenko A.S. Strategic Approach to Brand Development (based on materials of FOP Kovrykova Oksana Hennadiivna, online store TTSWTRS). – Manuscript. The qualification work in specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualifying work is dedicated to researching theoretical, methodological, and practical aspects of strategic brand development, exemplified by the TTSWTRS online store. The work reveals the essence of a strategic approach to branding, defines the main stages of strategy development, and analyzes brand promotion methods in digital environments. Recommendations are proposed to improve the branding strategy of FOP Kovrykova O.G., aimed at enhancing brand recognition and competitiveness of TTSWTRS. Key words: brand, strategic development, branding, digital marketing, competitiveness, brand promotion.