МЕНЕДЖМЕНТ: ІМПЕРАТИВИ ТА ВИКЛИКИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ: ІМПЕРАТИВИ ТА ВИКЛИКИ за Автор "Морачковський, Д."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ CRM-стратегія у системі управління підприємством торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Морачковський, Д.під¬приємство торгівлі. Проаналізовано навіщо це компанії, проведено оцінку ризиків при в прова¬дженні. Досліджено систему впровадження CRM-системи у підприємство торівлі та виокремлено конкретні заходи для впровадження. Виявлено, що для забезпечення ефек-тив¬ного функціонування компаніі та збільшення ії прибутку доцільно впроваджувати CRM-систему, що надасть можливість збільшити прибуток підприємства та симпатію клієнтів.