Реклама і зв’язки з громадськістю
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Реклама і зв’язки з громадськістю за Автор "Лозенко Іванна Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Медіастиль медичного закладу (ТОВ «Інститут імунології і алергології та реабілітації»)(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Лозенко Іванна СергіївнаАктуальність обраної теми обумовлено зміною рівня сучасного медіапростору, який відіграє неабияку роль для іміджу, репутації та успіху сучасних медичних закладів. Висока конкуренція у сфері охорони здоров’я вимагає унікальності для кожного такого закладу, який хоче зайняти лідерські позиції серед інших, стати впізнаваним та отримати довіру своїх клієнтів. Саме чіткий професійний медіастиль, який привертає увагу клієнтів і показує їм обстановку, цінності та компетенції медичного закладу, які викликають довіру. На медичному ринку послуг з’явилось безліч приватних клінік, між якими обирає клієнт. Якщо ж потенційний клієнт знайде конкурентний заклад з більш грамотним і професійним медіастилем, ймовірно вибір впаде на його користь. Цифровізація послуг не обійшла і медицину, тому в сучасному світі без якісного ведення соціальних мереж, де безпосередньо відбувається комунікація з більшістю клієнтів, зростає популярність та впізнаваність бренду, успішно розвиватися неможливо. Сучасний медіастиль може забезпечити доступність інформації про вартість послуг, розташування, розклад роботи та навіть ознайомитися з інформацією про лікарів медичного закладу, яку пацієнти зможуть оперативно дізнатися самостійно [1, с. 23]. Дослідження запропонованої теми є актуальним як з точки зору розвитку медичних установ, так і на сучасні тенденції комунікації, орієнтовані на підхід до пацієнтів. Вивчення стилю сприятиме вдосконаленню комунікаційних стратегій медичного закладу , що в свою чергу підвищить їхню конкурентоспроможність у сфері охорони здоровя.