Реклама і зв’язки з громадськістю
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Реклама і зв’язки з громадськістю за Автор "Корбут Катерина Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SMM-кампанія підприємства сфери послуг» (за матеріалами «Державний торговельно-економічний університет», м. Київ)(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Корбут Катерина СергіївнаВ даний час Інтернет надзвичайно швидко «соціалізується», і це якраз головна тенденція для сучасного онлайн-середовища та можливість підприємств адаптувати бізнес-процеси під цю тенденцію. Сьогодні існує велика кількість дуже різних соціальних мереж та сервісів, що дозволяють людям безпосередньо та майже/повністю безкоштовно спілкуватися між собою, отримувати інформацію, працювати. Тут же виникає потенціал для внесення змін у внутрішню роботу підприємств для забезпечення ефективної динаміки існування на ринку, підвищення привабливості для споживача та клієнта, утримання конкурентоспроможних позицій на ринку. Наш сучасний світ характеризується стрімким розвитком цифрових технологій, а соціальні мережі стали невід’ємною частиною життя людей. Цей тренд створив нові можливості для бізнесу, зокрема для підприємств сфери послуг.