Реклама і зв’язки з громадськістю
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Реклама і зв’язки з громадськістю за Автор "Камінська Яна Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна промоція підприємства в соціальних мережах (ФОП «Свистуленко Михайло Володимирович») квітковий магазин «KVIT ROYALE»)(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Камінська Яна ВолодимирівнаАктуальність теми випускної кваліфікаційної роботи обґрунтовано необхідністю розробки ефективної стратегії рекламної промоції, задля збільшення потенційних клієнтів, створення позитивного іміджу, підвищення конкурентоспроможності, забезпечення стійкого розвитку та впізнаваність бренду. В сучасному світі соціальні мережі надають можливість бізнесу збільшувати продажі, залучати нових покупців та формувати лояльність до бренду. Для малого та середнього бізнесу ефективна рекламна промоція стає ключовим фактором успіху. Ч. Сендідж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл трактують рекламу як «форму комунікації, яка намагається перекласти якість товарів і послуг на мову потреб і запитів споживача». Реклама – неособиста форма демонстрації товарів чи послуг через засоби масової інформації (ЗМІ) від імені рекламодавця з метою інформування, формування бажаного ставлення іміджу марки, нагадування про характеристики або вигоди рекламованого продукту [1].