Реклама і зв’язки з громадськістю
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Реклама і зв’язки з громадськістю за Автор "Жаданенко Іван Романович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МЕДІАКОНТЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ (за матеріалами АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК", (Monobank)(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Жаданенко Іван РомановичУ сучасному світі, де споживачі зазнають надмірної інформаційної навантаженості, важливість ефективної візуалізації медіаконтенту значно зростає. Зокрема, у фінансовій сфері, яка традиційно сприймається як консервативна та перенасичена складною інформацією, здатність представляти послуги зрозуміло та привабливо є ключовою для залучення та утримання клієнтів. Візуальні засоби спілкування, такі як інфографіка, анімаційні відео та якісно оформлені рекламні матеріали, дозволяють складну фінансову інформацію робити доступною та зрозумілою для широкої аудиторії. Враховуючи глобальний тренд цифровізації банківських послуг і зростання конкуренції на ринку, візуалізація стає не тільки засобом презентації продуктів, але й способом виділення бренду серед численних конкурентів. АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК», (Monobank) , як один з лідерів інновацій у фінансовому секторі України, використовує візуалізацію для того, щоб зробити свої сервіси не тільки функціональними, але й емоційно привабливими, що є важливим фактором у виборі банку сучасними споживачами.