2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Автор "Аврашова Єлизавета Віталіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЛІТИКИ СТАНДАРТУ ДОСТУПНОСТІ ТА ЯКОСТІ ПУБЛІЧНИХ ПОСЛУГ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-11) Аврашова Єлизавета ВіталіївнаКваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньою програмою «Публічне управління та адміністрування». Державний торговельно- економічний університет, 2024. У кваліфікаційній роботі на основі нормативно-правового забезпечення та даних вітчизняної статистики проаналізовано сучасний стан доступності та якості публічних послуг в Україні. Досліджено основні проблеми, що виникають у цьому контексті, зокрема, недосконалість нормативно-правової бази, недостатня інформованість населення про доступні послуги, а також недостатня інтеграція інформаційних технологій у процес надання послуг. Визначено основні аспекти стандарту доступності та якості публічних послуг, такі як верховенство права, прозорість, оперативність та захист персональних даних. Проаналізовано впровадження та функціонування Єдиного державного порталу електронних послуг "Дія" Окрему увагу приділено досвіду Центру надання адміністративних послуг Жовтоводської міської ради, де впроваджено інноваційні підходи для покращення доступності та якості обслуговування громадян Qualifying work for obtaining Bachelor of specialty 281 "Public Management and Administration", educational program "Public Management and Administration". State University of Trade and Economics, 2024. The qualification work analyzes the current state of accessibility and quality of public services in Ukraine on the basis of regulatory and legal framework and national statistics. The main problems that arise in this context are investigated, in particular, the imperfection of the regulatory framework, insufficient public awareness of available services, and insufficient integration of information technology into the service delivery process. The author identifies the main aspects of the standard of accessibility and quality of public services, such as the rule of law, transparency, efficiency and protection of personal data. The implementation and functioning of the Unified State Portal of Electronic Services "Diia". Particular attention is paid to the experience of the Center for Administrative Services of the Zhovtovodsk City Council, where innovative approaches have been introduced to improve the accessibility and quality of public services.