Менеджмент і бізнес адміністрування у сфері гостинності
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Менеджмент і бізнес адміністрування у сфері гостинності за Автор "Охріменко Алла Григорівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ АНТИКРИЗОВА СТРАТЕГІЯ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Бойко Наталії Олександрівни; Охріменко Алла ГригорівнаБойко Н.О. Антикризова стратегія суб’єкта сфери гостинності. Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньою програмою «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет. Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу розробки антикризових стратегій суб'єкта ресторанного бізнесу на прикладі ресторану «Мусафір». Обґрунтовано теоретичні основи антикризових стратегій суб’єкта ресторанного бізнесу, проаналізовано практичні засади антикризових стратегій ресторану «Мусафір», запропоновано напрями удосконалення управління антикризововою стратегією ресторану «Мусафір». Ключові слова: ресторан, менеджмент, криза, антикризовий менеджмент, ефективність Boyko N.O. Anti-crisis strategy of the hospitality sector entity. Manuscript. Qualification work in the specialty 073 "Management" educational program "Management and Business Administration in the Hospitality Sector" - State University of Trade and Economics. Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of theoretical principles and the development of practical recommendations for improving the process of developing anti-crisis strategies of a restaurant business entity using the example of the restaurant "Musafir". The theoretical foundations of anti-crisis strategies of a restaurant business entity are substantiated, the practical principles of anti-crisis strategies of the restaurant "Musafir" are analyzed, and directions for improving the management of the anti-crisis strategy of the restaurant "Musafir" are proposed. Keywords: restaurant, management, crisis, anti-crisis management, efficiencyДокумент УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Бурий Олександр Сергійович; Охріменко Алла ГригорівнаБурий О.С. Управління бізнес-процесами суб’єкта гостинності. Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньою програмою «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет. Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо удосконалення управління бізнес-процесами суб'єкта сфери гостинності на прикладі мережі ресторанів «Greek House». Обґрунтовано теоретичні основи управління бізнес-процесами суб’єкта ресторанного бізнесу, проаналізовано практичні засади управління бізнес-процесами мережі ресторанів «Greek House», запропоновано напрями удосконалення управління бізнес-процесами мережі ресторанів «Greek House». Ключові слова: ресторан, менеджмент, бізнес-процеси, ефективність Bury O.S. Management of business processes of the hospitality entity. Manuscript. Qualification work in the specialty 073 "Management" educational program "Management and business administration in the hospitality sector" - State University of Trade and Economics. Kyiv, 2024 Qualification work is devoted to the study of theoretical principles and the development of practical recommendations for improving the management of business processes of the hospitality entity using the example of the Greek House restaurant chain. The theoretical foundations of business process management of the restaurant business entity are substantiated, the practical principles of business process management of the Greek House restaurant chain are analyzed, and directions for improving business process management of the Greek House restaurant chain are proposed. Keywords: restaurant, management, business processes, efficiency