073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Бойко Маргарита Григорівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Голуб (Кашиної) Наталії Сергіївни; Бойко Маргарита ГригорівнаГолуб (Кашина) Н.С. Маркетингова стратегія суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад формування маркетингової стратегії в готельному бізнесі, передумовам формування маркетингової готелю «Geneva» м. Тернопіль та розробці заходам по її реалізації. Ключові слова: готельний бізнес, маркетинг, маркетингова стратегія, конкурентне середовище Golub (Kashina) N.S. Marketing strategy of the hospitality enterprise. - Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and business administration in the field of hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the formation of a marketing strategy in the hotel business, the prerequisites for the formation of a marketing hotel “Geneva” in Ternopil. Ternopil and the development of measures for its implementation. Keywords: hotel business, marketing, marketing strategy, competitive environmentДокумент Стратегія конкурентоспроможності готелю(DTEU, 2024-12) Новицького Едуарда Геннадійовича; Бойко Маргарита ГригорівнаНовицький Е.Г. Стратегія конкурентоспроможності готелю.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування стратегії конкурентоспроможності підприємств, визначенню передумов формування стратегії конкурентоспроможності готелю «Radisson Blu Hotel», м.Київ, розробці стратегічних заходів підвищення конкурентоспроможності готелю та забезпеченню якості процесів обслуговування споживачів у контексті підвищення конкурентоспроможності готелю Ключові слова: готельний бізнес, конкурентоспроможність, стратегія конкурентоспроможності, конкурентне середовище Novitsky E.G. Strategy of competitiveness of the hotel. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the formation competitiveness strategy enterprises, determining the prerequisites for the formation of a competitiveness strategy for the Radisson Blu Hotel, Kyiv, developing strategic measures to increase the competitiveness of the hotel and ensuring the quality of customer service processes in the context of increasing the competitiveness of the hotel Keywords: hotel business, competitiveness, competitiveness strategy, competitive environment