075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Новак Олена Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РОЗВИТОК БРЕНДІВ У МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Нагорної Юлії Валентинівни; Новак Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Нагорна Ю.В. Розвиток брендів у міжнародному інформаційному просторі. (на матеріалах Асоціації «Digital Ukraine», м. Київ) У роботі уточнено визначення бренду, його розвитку в міжнародному інформаційному просторі. Проведено аналіз щодо тенденцій формування та розвитку українських брендів. Розглянуто діяльність Асоціації «Digital Ukraine» та проведено оцінку формування їх бренду в міжнародному інформаційному середовищі. З урахуванням запропонованої структури було надано пропозиції щодо розвитку бренду «Made in Ukraine» та проведено оцінку результативності розвитку українських брендів в період глобалізації та цифровізації. Ключові слова: міжнародний інформаційний простір, глобалізація, бренд, маркетингова стратегія, стратегія розвитку, цифровізація. SUMMARY Nahorna Y.V. Brand development in the international information space. (based on the materials Association of Digital Ukraine, Kyiv). The work specifies the definition of the brand, its development in the international information space. An analysis of trends in the formation and development of Ukrainian brands has been carried out. The activities of Association "Digital Ukraine" were reviewed and the formation of their brand in the international information environment was assessed. Taking into account the proposed structure, proposals were made for the development of the "Made in Ukraine" brand and an assessment of the effectiveness of the development of Ukrainian brands in the period of globalization and digitalization was carried out. Keywords : international information space, globalization, brand, marketing strategy, development strategy, digitalizatioДокумент ТРАНСФОРМАЦІЯ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ РЕЦЕСІЇ(DTEU, 2024-12) Гомона Дмитра Олександровича; Новак Олена Володимирівнаія глобального маркетингового середовища в умовах глобальної рецесії (на матеріалах Асоціації «Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)», м. Київ). У роботі проаналізовано теоретико-практичні основи дослідження маркетингового середовища. Досліджено сутність та впливові чинники міжнародного маркетингового середовища, а також розглянуто методи та інструментарій дослідження міжнародного маркетингового середовища в умовах глобальних рецесійних та кризових явищ. Проведено аналіз маркетингового середовища України в умовах глобальних рецесійних явищ. Здійснено аналіз змін маркетингового середовища провідних країн світу в умовах глобальної рецесії. Визначено напрями та запропоновано шляхи подолання явища рецесії для національної економіки. Здійснено прогнозну оцінку ефективності запропонованих заходів. Ключові слова: глобальне маркетингове середовище, рецесія, трансформація, криза, глобальна рецесія, зміни маркетингового середовища. SUMMARY Homon D.O. Transformation of the global marketing environment in the context of the global recession (based on materials of Ukraine National Committee of International Chamber of Commerce( ICC Ukraine). The work analyses the theoretical and practical foundations of the study of the marketing environment. It studies essence and influencing factors of the international marketing environment and considers methods and instruments of study of the international marketing environment in the conditions of global recession and crisis phenomena. An analysis of the marketing environment of Ukraine in the context of global recessionary phenomena is carried out. The analysis of changes in the marketing environment of the leading countries of the world in the context of the global recession is carried out. It identifies directions and offers ways of overcoming the recession phenomenon for the national economy. A forecast assessment of the effectiveness of the proposed measures has been made. Keywords: global marketing environment, recession, transformation of the marketing environment, crisis, global recession, changes in the marketing environment. Keywords: global marketing environment, recession, transformation, crisis, global recession, changes in the marketing environment