075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Писаренко Анастасія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ (за матеріалами ПрАТ «КЦКБА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Писаренко АнастасіяЕкономіка сучасного світу існує в умовах надзвичайної територіальної взаємопов’язаності, зазнаючи щоденні трансформаційні перетворення під впливом технологій і завдяки можливостям обміну інформацією в режимі реального часу. Цифрові технології все частіше виступають ключовими індикаторами конкурентоспроможності, а більшість наявних бізнес моделей підлягають перегляду. Економічний порядок, що виникне в недалекому майбутньому, базуватиметься на новій структурі конкуренції, передбачатиме зміну показників серед галузей промисловості, нову енергетичну систему, нові форми нагромадження капіталу, нові види взаємозв’язків та реорганізацію торгівлі. Згідно з існуючим прогнозом, в 2030 році виникнуть нові регіональні центри інновацій та виробництва в Північній Америці, Європі та Азії. Сила їх впливу на продуктивність та інтенсивність економічного росту залежатиме від рівня відкритості ринків, розвитку освіти та інфраструктури, фінансової спроможності бізнес середовища та низки інши х факторів. Однак, достеменно відомо, що ця революція глибоко змінить структуру промисловості, сприяючи гнучкості та стабільній співпраці між великими компаніями та середніми й малими підприємствами [29]. Актуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що дослідження маркетингової стратегії антикризового управління в умовах підвищеного суперництва дозволить визначити переваги конкурентоспроможності підприємства та мінімізувати ризики з метою здійснення ефективної діяльності на зовнішньому ринку.