Факультет Міжнародної Торгівлі та Права
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Міжнародної Торгівлі та Права за Автор "Бохан Аліна Василівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Експортна стратегія підприємств (за видами економічної діяльності) (на матеріалах ТОВ «АРІС-ПАК», м. Біла Церква)(КНТЕУ, 2020) Нікітіна Катерина; Бохан Аліна ВасилівнаСтрімкий та неухильний розвиток конкуренції на світовому ринку зумовлює необхідність дослідження проблем ефективного ведення бізнесу в умовах мінливості зовнішнього середовища. У цьому складному процесі особливе місце посідає процес розробки експортної стратегій, поглиблення досліджень якої є передумовою підвищення ефективності діяльності вітчизняни х компаній на зовнішніх ринках. Актуальність обраної теми полягає в тому, що на даному етапі світових ринок характеризується високими темпами зростання, що дає можливість суб’єктам міжнародної економічної діяльності ефективно розвиватися на його теренах. Однак зовнішнє середовище є досить мінливим та висококонкурентним. Ці фактори у поєднанні з низькою якістю аналітики ринків експорту та незбалансованістю стратегічного планування можуть призвести до значних фінансових втрат через неправильно обраний та сформований план виходу на зовнішній ринок. Тому існує необхідність детального дослідження експортних стратегій, щоб обрати найдоцільнішу для конкретного суб’єкту господарювання з урахування його особливостей. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Теоретичний аналіз вибору економічних стратегій експорту підприємства та методи їх практичного застосування досліджували такі науковці, як: І Ансофф, І. Дахно, Л. Довгань, Ф. Котлер, О.Е. Кузьмин, М. Портер, О. Рогач, А. Чандлер та інші. У своїх працях вони розкривають сутність поняття «експортна стратегія» та визначають підходи до їх класифікації. Проте, незважаючи на численні наукові доробки, все ще недослідженим є питання вибору та імплементації експортних стратегій на практиці, що є актуальними в сучасних умовах експортної діяльності підприємства-суб’єкта міжнародної економічної діяльності.Документ Маркетинговий інструментарій просування продукції на міжнародні ринки (на матеріалах Асоціації «Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ІСС Ukraine)», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Черепанський Максим; Бохан Аліна ВасилівнаВ умовах економічної глобалізації та посилення конкуренції на світових ринках важливу роль відіграє розвиток системи маркетингових комунікацій, а саме застосування маркетингового інструментарію при просуванні продукції на міжнародні ринки. Важливим чинником глобалізації стає зростаюча стандартизація попиту на окремих товарних ринках, унаслідок чого постає доцільною заміна диференційованих регіональних стратегій маркетингу на уніфіковану стратегію глобального маркетингу. Вплив глобалізації на рівні окремої країни характеризується ступенем взаємозв'язку її економіки зі світовою економікою. Актуальність наукової роботи зумовлена теоретичною та практичною необхідністю вивчення механізмів застосування маркетингового інструментарію з метою успішного просування продукції на міжнародні ринки. Цей процес здійснюється за допомогою механізму інформування, впливу, переконання і стимулювання ринкових суб’єктів до споживання продукції. Арсенал інструментарію, включає: рекламу, стимулювання збуту, особистий продаж, формування громадської думки, прямий маркетинг, спонсорство, продукт-плейсмент, брендинг та ін. Дослідження питання розроблення та застосування маркетингового інструментарію просування продукції на міжнародних ринках, а також перспективних напрямів розвитку міжнародного маркетингу присвячені публікації таких вчених, як: А. О. Дериколенко, С. М. Ілляшенко [13], В. В. Добрянська, І. О. Куртіна. У своїх працях вони аналізують сутність, особливості здійснення та тенденції розвитку просування та ефективного продажу продукції. Вплив маркетингового середовища на діяльність підприємств дослідили зарубіжні та вітчизняні економісти-вчені: А. Маслоу, М. Портер, Ф. Котлер [18], А.О. Старостіна, В.А. Полторак, В.М. Бондаренко, С.С. Гарковенко. Такі науковці, як Т. В. Білоус, О. М. Ковінько, Н. П. Слободяник дослідили взаємозв’язок між економічною рецесією та маркетинговими методами стимулювання продажів. Разом з тим, окреслена наукова проблематика потребує більш поглибленого дослідження в контексті необхідності оновлення механізмів застосування маркетингового інструментарію у міжнародній діяльності.Документ Міжнародна економічна діяльність підприємств малого бізнесу України (на матеріалах ТOВ «ОЛ-ПРИНТ», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Швець Максим; Бохан Аліна ВасилівнаАктуальність. Сьогодні малий бізнес в Україні є важливим елементом національної економіки. Функціонування малих підприємств в сучасних економічних умовах потребує від них гнучкості, мобілізації фінансових та виробничих ресурсів, використання здобутків науково -технічного прогресу. Тому одним з головних векторів реформування економіки в Україні повинна стати багатостороння підтримка розвитку малого бізнесу. Розвиток малого бізнесу є важливим фактором побудови соціально орієнтованої економіки, підвищення рівня життя населення, сприяє процесу інтеграції вітчизняної економіки у світове господарство. Малі підприємства в усьому світі відіграють важливу роль. Ефективне функціонування малого бізнесу виступає як запорука соціальної стабільності, економічної конкуренції і розвитку політично ї демократії. Розвинутим ринковим відносинам притаманні переважаючий вплив попиту зі швидкою реакцією на нього, пріоритет приватної власності, розвинута ринкова інфраструктура, дієвість та усталеність законодавства, фінансова стабільність, доступність засобів виробництва, традиції використання договірних відносин, інформаційна відкритість, відсутність корумпованості. Розвиток малого має створювати сприятливі умови для оздоровлення економіки держави: бути одним із провідних секторів економіки; розвивати конк урентне середовище та сприяти послабленню монополізму; створювати додаткові робочі місця; активніше здійснювати структурну перебудову економіки; розширювати споживчий сектор; формувати новий соціальний прошарок підприємців-власників. Теоретичні засади та практичні аспекти розвитку малого бізнесу досліджували у своїх наукових працях такі вчені як: . В. Абрамова, В. О. Дмитрук, Б. І. Косович, О. В. Мелень, Т. І. Яворська, Н. М. Яковенко та інші. Водночас подальшого дослідження потребують визначення сучасних напрямів розвитку міжнародної економічної діяльності в контексті формування національного потенціалу.Документ Інституційний механізм міжнародного співробітництва протидії іллегалізації економічної діяльності (на матеріалах Київської торгово-промислової палати, м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Олєйніков Микита; Бохан Аліна ВасилівнаОЛЄЙНІКОВ М., 2 курс (ОС «магістр»), ФМТП КНТЕУ, спеціальність «Економіка», спеціалізація «Міжнародна економіка» Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню питанням інституційного механізму протидії іллегалізації економічної діяльності. Визначили сутнісні характеристики та структура іллегалізації економічної діяльності, з’ясували зміст інституційного механізму протидії іллегалізації економічної діяльності, провели оцінку ефективності діяльності та зовнішньоекономічної парнерської діяльність Київської Торгово -промислової палати. Також запропонували вдосконалення інституційного механізму протидії іллегалізації економічної діяльності за рахунок зарубіжного досвіду. Ключові слова: протидія, іллегалізація, зовнішньоекономічна діяльність, ефективність, зовнішня торгівля, митні платежі, податки. OLIEINIKOV M., 2nd year (OS "Master"), FMTP KNTEU, specialty "Economics", specialization "International Economics" The final qualifying work is devoted to the study of the institutional mechanism of counteracting the illegalization of economic activity. The essential characteristics and structure of illegalization of economic activity were determined, the content o f the institutional mechanism of counteraction to illegalization of economic activity was clarified, the efficiency of activity and foreign economic partnership activity of the Kyiv Chamber of Commerce and Industry was assessed. They also suggested improving the institutional mechanism for counteracting the illegalization of economic activity at the expense of foreign experience. Key words: counteraction, illegalization, foreign economic activity, efficiency, foreign trade, customs payments, taxes.