Кафедра Товарознавства і Фармації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Товарознавства і Фармації за Автор "Шутилєва Дмитра Валерійовича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування асортименту та вибір конкурентної стратегії(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024) Шутилєва Дмитра Валерійовича; Осика Віктор АнатолійовичВ роботі розглядаються ключові аспекти формування асортименту виноградних вин та вибір ефективної конкурентної стратегії на прикладі діяльності ФОП Корнієнко Богдан Ігорович. Основна увага приділяється аналізу ринку виноградних вин, оцінці конкурентного середовища та споживчих переваг, що визначають асортиментну політику підприємства. Ключові слова: асортимент виноградних вин, конкурентна стратегія, аналіз ринку, споживчі переваги. The paper examines key aspects of forming the range of grape wines and choosing an effective competitive strategy using the example of the activities of the sole proprietor Kornienko Bohdan Igorovych. The main attention is paid to the analysis of the grape wine market, the assessment of the competitive environment and consumer preferences that determine the assortment policy of the enterprise. Keywords: range of grape wines, competitive strategy, market analysis, consumer preferences.