Кафедра Товарознавства і Фармації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Товарознавства і Фармації за Автор "Корнієнко Богдана Ігоровича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування асортиментної матриці товарної категорії пива та управління її прибутковістю(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Корнієнко Богдана Ігоровича; естеренко Наталія АнатоліївнаВипускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню підходів до формування асортиментної матриці товарної категорії пива та управління її прибутковістю. У роботі проаналізовано сучасний стан і тенденції ринку пивної продукції, охарактеризовано принципи формування асортиментної матриці пива та оцінено її ефективність у діяльності ФОП «Корнієнко Богдан Ігорович». Здійснено аналіз асортименту пивної продукції, визначено фактори, що впливають на її рентабельність, та розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації асортименту. Запропоновані рекомендації спрямовані на підвищення ефективності управління товарною категорією пива та зростання конкурентоспроможності підприємства. Отримані результати можуть бути використані у діяльності малих і середніх підприємств для вдосконалення управління асортиментом та збільшення прибутковості. Ключові слова: пиво, асортиментна матриця, прибутковість, рентабельність, споживачі, управління асортиментом. The final qualification work is devoted to studying approaches to the formation of the assortment matrix of the beer product category and managing its profitability. The study analyses the current state and trends of the beer market, describes the principles of beer assortment matrix formation, and assesses its effectiveness in the activities of the individual entrepreneur "Korniienko Bohdan Ihorovych." The analysis of the beer assortment has been carried out, factors influencing its profitability have been identified, and practical recommendations for optimizing the assortment have been developed. The proposed recommendations aim to improve the efficiency of beer product category management and increase the competitiveness of the enterprise. The obtained results can be applied by small and medium-sized enterprises to enhance assortment management and profitability. Keywords: beer, assortment matrix, profitability, margin, consumers, assortment management.