075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Ратинський Лев"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємства ( за матеріалами ТОВ «АРРІКАНО РІЕЛ ЕСТЕЙТ», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Ратинський ЛевАктуальність обраної теми полягає в тому, що в умовах динамічного розвитку та впровадження інноваційних технологій, роль цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства відіграє провідну роль, посилює та утримає увагу споживачів, контролює якість сучасного контенту та привертає увагу цільової аудиторії. В умовах глобалізації ринків успішна діяльність підприємств вимагає не лише розуміння інструментів маркетингових комунікацій цифрового маркетингу, а й закономірності розвитку системи управління цифровим маркетингом, впровадження та оцінка ефективності інструментів й технологій у діяльності підприємства. Однією із важливих складових конкурентоспроможності підприємства в умовах ринкових відносин є аналіз інструментів цифрового маркетингу, розробка, впровадження оновлених цифрових технологій та інструментів в рекламні кампанії, розробку рекламних програм в процесі реалізації маркетингових цілей, підвищення ефективності рекламної діяльності, впровадження основних інструментів цифрового маркетнгу та нестандартних рішень. Регулярна оцінка конкурентоспроможності підприємства на ринку необхідна для його успішного функціонування. Це дає змогу визначити та оцінити сильні та слабкі сторони, виявити наявний потенціал, визначити вектор максимально ефективного розвитку, збільшити ефективність використання наявних ресурсів та забезпечити підґрунтя для прийняття управлінських рішень. Різні аспекти проблеми розвитку, аналізу та контролю ефективності цифрового маркетингу висвітлені в працях таких вітчизняних і зарубіжних учених, як: А.C. Афонін, Л. І. Бородкіна, К. Вертайм, Ф. Н. Гуpoв, Н. В. Карпенко, C. М. Ілляшенко, І. В. Пономаренко , Д. В. Яцюк та інші. Проте, вивчення праць науковців не дозволяє ґрунтовно підійти до дослідження сутності поставленого наукового завдання та виявити невирішені питання: оцінка впливу цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства, що і визначає актуальність дослідження. Для досягнення мети поставлені такі завдання: розглянути теоретико-методичні основи цифрового маркетгу у формуванні конкурентоспроможності підприємства; провести аналіз інструментів та цифрових технологій підприємства; дослідити маркетингове середовище підприємства; провести аналіз стану та впливу цифрового маркетингу у формуванні конкурентсопроможності підприємства; запропонувати шляхи покращення цифрового маркетингу; оцінити ефективність рекомендованої програми цифрового маркетнгу у формуванні конкурентоспроможності підприємства.