075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Поштук Уляна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цифрові технології в просуванні бренду підприємства» (за матеріалами ТОВ «ІАС-АВІА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Поштук УлянаАктуальність теми. На сьогоднішній день використання цифрових технологій є комплексним та ефективним підходом у просуванні бренду підприємства. Цифрові технології стрімко розвиваються і дають брендам можливість вийти на вищий рівень залучення нових клієнтів. У питаннях просування бренду важливо розуміти сутність та необхідність цифрової трансформації, враховувати тенденції розвитку цифрових технологій, а також взаємозв’язки розвитку бізнесу з використанням цифрових технологій. Розуміння «цифрової зрілості» бренду, дає розуміння того, яка із стратегій розвитку буде найбільш оптимальною на шляху до цифрової трансформації. Важливість та актуальність цифрової трансформації маркетингу доводить велика кількість публікацій з наукових досліджень в сфері трансформаційних процесів у бізнесі з застосуванням цифрових технологій, які проводили С. Ілляшенко [1], Л. Федулова [2] та інші. Дослідженнями в сфері цифрової трансформації маркетингу займалися Ф. Котлер [3], О. Марчук [4], М. Окландер [5], Є. Ромат [6], Т. Янковець [7] та інші. В той час, як взаємодія суспільства з цифровими технологіями є зрозумілою та прогнозованою, питання, які пов’язані з брендами та впливом на них цифрових технологій в майбутньому, лишаються відкритими. Для брендів цифрова трансформація передбачає зміни та адаптацію до нових умов ведення бізнесу на основі здійснення інноваційної діяльності із застосуванням цифрових технологій. Усвідомлення та розуміння сутності цифрової трансформації, власних потреб та можливостей розвитку бізнесу важливі для розробки відповідної стратегії, підбору цифрових інструментів, прорахунку альтернативних ситуацій розвитку под ій та реалізації інноваційних ініціатив, що, у свою чергу, впливає на зростання продажів, підвищення прибутковості та вартості компаній