075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Мисник Галина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РОЗРОБКА ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ТЕТ ПРОДАКШН», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Мисник ГалинаАктуальність теми. Сучасний етап розвитку світових медіа, в тому числі українських, характеризується загальною глобалізацією та підвищенням конкуренції між великими холдингами. У 2020 році продовжується процес загальної глобалізації економік, починаючи з політичної сфери (Європейський Союз, Співдружність Незалежних Держав, НАТО), закінчуючи економічної (Procter&Gamble, Unilever та інші потужні корпорації) і поодинокі спроби країн та компаній вести антиглобалізаційну політику не приносять значного результату. Тому для того, щоб втриматися на ринку медіа, компанії необхідно продумувати кожен свій крок і слідувати визначеній заздалегідь політиці. Варто відзначити, що така глобалізація несе за собою зміну медіаполя: раніше великі компанії могли дозволити собі вартісні рекламні кампанії, що охоплюють мільйони споживачів (і витрачають мільйонні бюджети на інтернет-рекламні кампанії), а зараз навпаки - компанії, які є частинами великих холдингів, можуть собі дозволити лише точкові кампанії з обмеженим із залученням цільової аудиторії. Крім цього, росте свідомість власників бізнесу - вони усвідомлюють ефективність вкладень у цільові рекламні комунікації і не готові віддавати це поле компаніям-конкурентам. У 2020 році найбільш перспективним засобом просування продуктів та брендів інтернет-рекламні кампанії. Основним завданням медіахолдингу та його структурних підрозділів-телеканалів є задіяти особу в ефір на певне шоу або ефірний блок телепрограм. Тому, основні активності телеканалу в інтернет-рекламних кампаніях мають стосуватися просування не каналу в цілому (хоча такі комунікації теж мають проводитися), а просування конкретних продуктів для цільових груп та аудиторій. На початку 20 століття, враховуючи обмежену кількість вибору та низьку потужність поодиноких компаній, великі корпорації могли не використовувати додактові рекламні комунікації офлайн та онлайн. Адже споживач навіть без додаткового просування знав про нові проекти медіагігантів і не має іншого вибору, як дивитися те, що пропонують. Сьогодні, за умови високої конкуренції не тільки з боку інших компаній-гігантів, які виникли завдяки глобалізації, а й з боку контенту в мережі Інтернет медіакомпанії змушені використовувати додаткові засоби просування. Також варто взяти до уваги «омолодження» аудиторії, яка зараз все швидше переходить з офлайн у онлайн-середовище. Покоління Z - особи, що народилися в період з 1997 по 2012 рік, на даний момент є цільової аудиторією компаній, в тому числі телеканалів. І для того, щоб донести свою пропозицію до цих перспективних аудиторій необхідно комунікувати через актуальні канали комунікації. Споживачу намагаються донести рекламну інформацію у всіх місцях його перебування: оффлайн та онлайн. В цей момент підприємству варто звернути увагу на розміщення рекламних матеріалів в інтернеті. Геймифікація, інтерактивність, можливість зворотнього зв’язку та персоніфікація бренду допомагають споживачеві та компанії краще зрозуміти один одного, а також одразу оцінити результати проведеної рекламної кампанії. В умовах скорочення бюджетів важливим фактором є точна оцінка того, наскільки вкладені у рекламу кошти окупилися, що достатньо складно зробити на офлайн-майданчиках, тоді як на онлайн-майданчиках є чіткі метрики ефективності. В нових умовах, що створились у 2020 році, через появу форс-мажорних обставин, пов’язаних з пандемією Covid-19, комунікації усього цивілізованого світу переходять в онлайн. Поки ця динаміка зберігається, від того, наскільки точно буде налаштована та проведена інтернет-рекламна кампанія, буде залежати успішність та виживання компанії на висококонкурентному ринку. Є значна кількість робіт закордонних та вітчизняних дослідників і науковців, що всебічно висвітлюють процес розробки інтернет-рекламної кампанії. Серед них: Аакер Д., Абрамішвілі Г., Алексєєв А., Багієв Г., Батра Р., Бродюк І.В, Вікентьєв І., Герчикова І., Дейян А., Джонс Дж., Голубков Е., Дабровські Д., Дубовик Т., Демидов В., Ейхман Л., Зав'ялов П., Картер М., Корж М., Котлер Ф., МайєрсДж., Меікле Г., Мельникович О., Музикант В., Нільсен Я., Огілві Д., Панкратов Ф., Песоцька Е., Рівс Р., Ромат Є., Савчук А., Сендідж Ч., Юсупова О.В. . Віддаючи належне науковій та практичній значущості праць, у яких розглядаються різноманітні аспекти розробки інтернет-рекламних кампаній, необхідно відзначити, що механізм їх впровадження в діяльності підприємства ринку медіапослуг потребує додаткового аналізу та практичного впровадження результатів цих робіт.