МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Автор "Сагало, Х."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інструменти Digital-маркетингу у формуванні позитивного іміджу бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сагало, Х.У статті обґрунтовано необхідність застосування інструментів цифрового маркетингу, які можна використовувати для створення та підтримки позитивного іміджу бренду. Розглянуто інструменти цифрового маркетингу: SEO-просування, контекстна реклама, email-маркетинг, SMM, контент-маркетинг, відеомаркетинг, партнерський маркетинг, мобільний маркетинг, ТВ-реклама тощо. Наголошено на релевантності використання інструментів для досягнення конкретних бізнес-цілей з метою підвищення впізнаваності бренду, зміцнення ділової репутації, залучення нових клієнтів, збільшення продажів та підвищення лояльності клієнтів.