МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Автор "Пацюк, Н."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна кампанія підприємства у цифровому середовищі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Пацюк, Н.Метою даної статті є комплексний аналіз теоретичних та практичних аспектів розробки та впровадження ефективної рекламної кампанії підприємства у цифровому середовищі. В умовах бурхливого розвитку цифрових технологій та стрімкого зростання популярності Інтернету, розробка ефективної рекламної кампанії у цифровому середовищі стає ключовим фактором успіху для будь-якого підприємства. Завдяки різноманіттю онлайн-інструментів та каналів комунікації, підприємства можуть охопити ширшу аудиторію, підвищити впізнаваність бренду, стимулювати продажі та будувати лояльні стосунки з клієнтами.